.

Vraag

Geactiveerde simkaart werkt niet

  • 30 December 2012
  • 11 reacties
  • 294 Bekeken

Ik ben zojuist overgestapt van prepaid bellen met Telfort naar een SimOnly-abonnement van Simyo. Ik heb daarvoor natuurlijk een nieuwe simkaart ontvangen, die geactiveerd moest worden. Ik heb de beschreven stappen gevolgd, de simkaart geactiveerd, en deze in mijn toestel gestopt. Maar nu kan ik echter niet bellen en/of gebeld worden. Dit is wel erg onhandig voor een belabonnement ...
Iemand enig idee of ik hier iets verkeerd doe, of ligt het probleem in de snelheid van gegevensaanpassing bij Simyo???
Ik hoor het graag!

11 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Joep heb je je toestel al uit en weer aangezet?
Ja, al twee keer. 
Als ik probeer te bellen krijg ik de mededeling dat mijn aansluiting vanwege administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.
Het lijkt er m.i. op dat er bij Simyo iets niet goed gaat.
Reputatie 4
Badge +8
Joep dat is uiterst vervelend, weet niet waar het aan kan liggen, ben ook maar een klant.
Wel heel jammer dat het vaak zo moeizaam gaat bij Simyo.
Reputatie 7
Badge +9

Wel heel jammer dat het vaak zo moeizaam gaat bij Simyo.


Mee eens, zus. Maar het gaat natuurlijk ook vaak zonder problemen en dat lees je dan weer niet hier. :p
Reputatie 4
Badge +8
Ja is zo broer, maar je moet toch beamen dat simyo voor de simpele mensch zou zijn die zonder al te veel kleerscheuren door het leven zou moeten kunnen walsen ook wat betreft het mobiele gebeuren !
Top 2000 gevalletje qua song.
Iemand een idee?
Nu kan het nog, morgenavond is het finito!
Badge
Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb geprobeerd te bellen, maar dat duurde zo lang dat ik het heb opgegeven..
Ik heb precies hetzelfde probleem al een week... krijg geen hulp vanuit simyo en heb ze net gebeld en dan zeggen ze start je toestel opnieuw op na 10 min, dit heb ik inmiddels om de 10 min al een uur lang gedaan en nog altijd gebeurt er niets.... triest dat het juist op oudjaarsdag niet verholpen wordt
Badge
Ik heb ze aan de lijn gehad. De nieuwste nummers worden op de een of andere manier nog geblokkeerd, dit wordt in de loop van de dag verholpen.
Bedankt voor je reactie, ik hoop inderdaad dat het in de loop van de dag verholpen word, heb jij hetzelfde probleem? en wanneer verwachten ze het te hebben verholpen? 
Badge
Als ik probeer te bellen: mijn aansluiting is vanwege administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Smsen lukt ook niet. Het bericht verzendt niet, het is een foutmelding, als ik op verzenden druk doet die t meteen niet. Het is niet alsof die er lang over doet, hij stopt meteen. Wat ik begreep is het probleem eind vandaag verholpen, ik hoop het. Ik heb gelukkig mijn oude nummer nog, maar erg fijn is het niet.
Reputatie 2
Badge +1
Hey caitboard,

Volgens onze gegevens heb je reeds gebruik van jouw aansluiting kunnen maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?

Reageer