.

Beantwoord

Frozen phone

  • 29 October 2012
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Ik heb laatst een nieuw abonnement bestelt bij simyo.
Na de simkaart ontvangen te hebben en geactiveerd wou ik deze vanochtend in mijn telefoon doen.
Maar de pin-code die ik bij het activeren kreeg werd niet geweigerd en nu is mijn sim bevroren.
Ik kan ook de netwerkcode niet meer invullen er stond dat ik contact op moest nemen met de klantenservice.

Nu is mijn vraag: wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt,

Linn
icon

Beste antwoord door Alex 30 October 2012, 09:57

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Linn D,

Als je te vaak een verkeerde pincode invoert, zal het toestel om een pukcode vragen. Als je deze vervolgens te vaak verkeerd invoert, wordt de simkaart geblokkeerd. Wanneer dit het geval is, zul je een vervangende simkaart moeten aanvragen. Je kunt een vervangende simkaart aanvragen via je persoonlijke pagina - selfservice.

Groetjes,

Alex

Reageer