.

Beantwoord

foutmelding simkaart!

  • 13 February 2013
  • 12 reacties
  • 607 Bekeken

Badge
Mijn mobiel geeft de foutmelding beperkte dienst, ik kan nu dus niet bellen, sms'en en internetten. 
In een andere sim-lock vrije telefoon doet hij het ook niet! help!!

V. G. Sander
icon

Beste antwoord door Alex 14 February 2013, 14:37

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum sander1000,

Volgens onze gegevens heb je gisteren contact gehad met de klantenservice. Klopt het dat je een email hebt ontvangen met meer informatie? Als het goed is zou het moeten zijn opgelost. Kan je mij even laten weten of het inderdaad werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Nee ik kreeg alleen een mail dat het druk is en dat ik niet binnen 4 werkdagen geholpen kon worden, maar ik zit nu al bijna een week zonder werkende sim-kaart.

Groeten Sander
Reputatie 5
Badge +10
Hoi sander1000,

Volgens onze gegevens is er gisteren nog een sms gestuurd met de simkaart. Klopt het dat het nu is opgelost?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,

De simkaart doet het wel nu wel weer op mijn oude telefoon dus die gebruik ik nu, maar ik heb de instellingen voor internet van die telefoon niet (samsung galaxy txt) dus ik kan nog niet internetten.

Groeten Sander
Reputatie 5
Badge +10
Hoi sander1000,

De instellingen voor dat toestel kun je in dit topic terug vinden.

Kan je even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb het een paar keer geprobeerd maar ik kan nog steeds niet internetten!!

Groeten Sander
Reputatie 2
Badge +1
Hey sander1000,

Wij hebben jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel even opnieuw op kunnen starten en aan kunnen geven of dit het probleem verholpen heeft?
Badge
Heej Wayne,

Ja, hij doet het weer. Heel erg bedankt!!
Reputatie 2
Badge +1
Hey sander1000,

Goed om te horen dat alles het weer doet! Bedankt voor jouw terugkoppeling. 🙂
Badge
Ik heb hetzelfde probleem - nieuwe simkaart, nieuwe telefoon en geen mogelijkheid om te bellen of sms'n! What's going on?
Badge
Ik heb vorige week wegens verlies mijn simkaart laten blokkeren.
Inmiddels is de nieuwe simkaart binnen.
Zou dat het probleem zijn?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alina,

We zien dat je simkaart inmiddels geactiveerd is. Als je je simkaart hebt laten blokkeren wegens verlies/diefstal moet je contact opnemen met de klantenservice om deze te laten deblokkeren.

Groetjes,

Alex

Reageer