Bij het aanvragen van de nieuwe had ik een bevestiging verwacht per e-mail, maar die kwam niet.
Daardoor heb ik nog een keer de micro simkaart aangevraagd waardoor ik er ondertussen 2 ontvangen heb.
Stomme fout van mezelf, dus die 5 euro extra is mijn eigen schuld.
Toen ik een van de 2 simkaarten wilde activeren gaf deze een foutmelding dat het nummer niet goed was.
Vreemd, maar goed ik had er toch 2 ontvangen, dus toen het nummer van de 2e ingevoerd en die werkte wel.
Pin en pukcode stonden op mijn simyo, dus alles werkte, alles prima.
Krijg ik even later een e-mail met de bevestiging van mijn nieuwe pin/pukcode. Die dus anders was dan ik net in mijn simyo gezien had.
Bleek dat de activatie van de 1e simkaart toch goed gegaan was.
Dus ik log weer opnieuw in op de site en zie dat de pin/pukcode gegevens veranderd zijn naar de gegevens zoals in het ontvangen mailtje.
Ondertussen wilde ik een mailtje sturen naar mijn nieuwe provider omdat ik aan het overstappen ben met mijn nieuwe simkaartnummer.
Aangezien ik dus ondertusesn 3 actieve simkaarten heb (normale simkaart + 2 microsimkaarten) wist ik niet goed welk nummer ik nu door moet geven.
Dus ik denk ik blokkeer 2 simkaarten en hou er een over. Dan kan ik dit nummer doorgeven aan mijn nieuwe provider.
Helaas bleek dat bij de optie blokkeer simkaart er geen keuze is welke simkaart je blokkeert.
Waarschijnlijk heb ik dus per ongeluk de simkaart geblokkeerd die als 1e weigerde, maar uiteindelijk nu wel alsde goede simkaart op mijn simyo staat.
(Blokkade zou binnen enkele minuten volgen, maar tot nu werkt die nog.)
Flink rommeltje dus!
Kan iemand van de klantenservice contact met me opnemen om door te nemen wat nu te doen en welk micro simkaartnummer nu uiteindelijk de juiste is?
Bedankt!
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie