.

Beantwoord

extra simkaart

  • 21 November 2012
  • 13 reacties
  • 6661 Bekeken

Hallo, ik overweeg de overstap naar simyo. Ik heb nu een abonnement waarbij ik op een nummer twee simkaarten heb, een voor in de telefoon en een voor in de auto. Is dit bij simyo ook mogelijk?
icon

Beste antwoord door Alex 22 November 2012, 15:30

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Arthur,

Leuk dat je overweegt een abonnement te nemen bij Simyo. Wij ondersteunen het gebruik van duo simkaarten echter niet.

Groetjes,

Alex
Arie
Moderator
3 weken geleden Reageer
Beste JanO,

Wij zullen dit neerleggen bij de desbetreffende afdeling aangezien er steeds meer vraag naar is. Of wij dit gaan aanbieden en zo ja wanneer kan ik helaas niet zeggen.

Groetjes,

Arie
Reputatie 2
Badge +1
Hey JanO,

Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord.
Badge
Als ik Ă©Ă©n kaart (telefoon) uit zet kan ik dan de andere gebruiken?
Badge +6
Als ik Ă©Ă©n kaart (telefoon) uit zet kan ik dan de andere gebruiken?

Hoi Sbelderok,

Volgens mij bedoel je duo simkaart. Simyo ondersteunt helaas geen duo simkaarten. Dat is de reden dat Simyo dit niet levert.
Goedemorgen, ik las dat jullie in 2012 overwogen om de duo sim als optie aan te bieden (zodat mensen met met bijv. een ipad geen extra abonnement hoeven af te sluiten). Bieden jullie deze optie inmiddels ook aan net als vodaphone? Hoor het graag, bvd,
Badge +6
Hoi Frano09,

Helaas bieden we nog steeds geen duo simkaarten aan. Er zijn ook geen plannen bekend dat we deze wel gaan aanbieden.
Dit is verwarrend. In december zegt Arie er komt steeds meer vraag naar dus ik zal het neerleggen bij de desbetreffende afdeling. 3 dagen geleden reageert Kim met er zijn geen plannen bekend. Dat betekent dat ik niet eens een smart watch in gebruik kan nemen tenzij ik overstap naar een andere aanbieder. Dat gaat ook niet omdat mijn abonnement voorlopig nog loopt. Ik denk dat de vraag niet moet zijn of maar wanneer simyo eindelijk ook duo simkaarten gaat aanbieden. De ontwikkelingen gaan door inmiddels heb je zo'n ding nodig in carkits, tablets, smart watches, 2e telefoons enz.
Reputatie 5
Badge +11
Dit is verwarrend. In december zegt Arie er komt steeds meer vraag naar dus ik zal het neerleggen bij de desbetreffende afdeling. 3 dagen geleden reageert Kim met er zijn geen plannen bekend. Dat betekent dat ik niet eens een smart watch in gebruik kan nemen tenzij ik overstap naar een andere aanbieder. Dat gaat ook niet omdat mijn abonnement voorlopig nog loopt. Ik denk dat de vraag niet moet zijn of maar wanneer simyo eindelijk ook duo simkaarten gaat aanbieden. De ontwikkelingen gaan door inmiddels heb je zo'n ding nodig in carkits, tablets, smart watches, 2e telefoons enz.

Hi Annenouk, welkom op het Simyo forum!

Simyo is een online provider die zich opstelt als prijsvechter en gericht is op de particuliere markt. Duo simkaarten worden veelal gebruikt op de zakelijke markt en zijn helaas een stuk duurder dan een 'solo'simkaart.
Dit is de reden waarom Simyo ze niet aanbiedt op dit moment.
Ik kan niet met zekerheid zeggen of het in de toekomst al dan niet gaat veranderen. Ik kan, net als -Kim, enkel melden dat die plannen er nu niet zijn.
Voor de volledigheid, Arie heeft het neergelegd bij de mensen die daar over gaan, maar die hebben destijds besloten geen duo sims aan te gaan bieden. Het enige dat wij hier verder kunnen doen, is de vraag dĂ­e er is doorgeven, en dat is wat ik nu ook gedaan heb.
Hallo Ernst,

Zelf ben ik een zeer tevreden klant van Simyo en volg de meerdere topics over dit onderwerp op dit forum al een tijdje. Ik ben ook in het bezit van een smartphone en tablet (prive) en opzoek naar een duo simkaart. Dat het voornamelijk om zakelijke klanten gaat die duo sim gebruiken kan wel zo zijn maar in de prive sector zal er ook genoeg vraag naar zijn tegenwoordig. Ik ben altijd een voorstander geweest van het KPN netwerk maar denk er nu toch echt overna om een nieuwe provider te gaan zoeken.
Reputatie 5
Badge +11
Hallo Ernst,

Zelf ben ik een zeer tevreden klant van Simyo en volg de meerdere topics over dit onderwerp op dit forum al een tijdje. Ik ben ook in het bezit van een smartphone en tablet (prive) en opzoek naar een duo simkaart. Dat het voornamelijk om zakelijke klanten gaat die duo sim gebruiken kan wel zo zijn maar in de prive sector zal er ook genoeg vraag naar zijn tegenwoordig. Ik ben altijd een voorstander geweest van het KPN netwerk maar denk er nu toch echt overna om een nieuwe provider te gaan zoeken.


Hi Arnie71, welkom op het forum!

Ik zou willen dat ik tegen je kon zeggen: 'Ik heb het nĂłg maar eens aangekaart en we doen het!'
Maar helaas 😞 Ik heb het wel aangekaart, maar het is vooralsnog niet aan de orde. Ik zou het wel erg spijtig vinden als dit je doet besluiten om over te stappen...
Doet Simyo hier wel onderzoek naar? Het lijkt mij toch simpel om via een enquĂȘte of poll met alle klanten om te zien hoeveel vraag hiernaar is. Dan weet Simyo gelijk of het realiseerbaar is of niet.

Gr Arnie
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Arnie71,

Er wordt constant onderzoek gedaan naar de verhouding vraag vs. aanbod. Ook wordt er gekeken naar de kosten en baten die die een eventuele aanpassing van het aanbod met zich mee brengt en ook telt mee welke prioriteit iets meekrijgt.
Elke keer als we via bijvoorbeeld het forum van klanten wensen te horen krijgen, wordt dit doorgegeven aan de 'beslissers', maar kunnen we helaas niet beloven dat dit helpt...

Reageer