.

Vraag

Extra microsim i.p.v. vervangende microsim?

  • 8 January 2013
  • 13 reacties
  • 955 Bekeken

Ik ga een tweede tel.toestel aanschaffen waarvoor ik een microsim nodig heb. Mijn andere toestel met normale simkaart blijf ik daarnaast gebruiken, dus wil ik een extra (micro-)simkaart.

Maar als ik de topics doorlees dan begrijp ik dat Simyo geen extra simkaarten levert, dus mijn gewone simkaart werkt ws niet meer na activering van de microsim. Klopt dat? 

13 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Ja dat klopt.
Gewoon voor je reserve toestel een apart Simyo nummer plus kaart aanvragen.
Ik wil geen ander / extra nummer. Heel onhandig.
Ik wil gewoon een duosim-oplossing, zodat ik op beide toestellen hetzelfde nummer heb.

Kan iemand van Simyo aub antwoorden?
Reputatie 4
Badge +8
Kijk hier eens:

https://forum.simyo.nl/simkaart-86/nanaosimkaart-8381/
Beste koo,

Je bedoelt het ws goed, maar je hebt er in ieder geval technisch weinig kaas van gegeten.
Volgens mij niet.
Lijkt me technisch niet haalbaar voor de centrale.
Twee dezelfde nummers tegelijkertijd in de lucht.
Plof....


Ik heb zo vaak een duosim gehad bij andere providers en ook bij moederbedrijf KPN is ie gewoon beschikbaar:
"Wat is een DuoCard?
Een DuoCard is een setje van twee sim-kaarten met hetzelfde mobiele nummer. Zo ben je op twee verschillende toestellen bereikbaar onder het hetzelfde nummer, zonder dat je de sim-kaart hoeft te wisselen. Let op! met een DuoCard is het niet mogelijk beide toestellen tegelijkertijd te gebruiken." (want de verbinding zou telkens van het ene naar het andere toestel overspringen iedere keer dat het verbinding met een zendmast maakt)

Ik wacht nog steeds op antwoord van een Simyoot....
Reputatie 4
Badge +8
Snap je de ironie nie?
🙂
Je bedoelt de ironie dat niemand van Simyo antwoordt en ik alleen een verdwaalde koe hoor loeien? Nee, die snap ik niet.
Reputatie 4
Badge +8
Goedzo!  je gaat vooruit!
Ik ben ook benieuwd naar de reactie van Simyo ,ideaal een duo simkaart
Reputatie 4
Badge +8
Kijk hier eens:

https://forum.simyo.nl/simkaart-86/nanaosimkaart-8381/


ik herhaal het nog maar eens
G a a p   
Badge +6
Ik ga een tweede tel.toestel aanschaffen waarvoor ik een microsim nodig heb. Mijn andere toestel met normale simkaart blijf ik daarnaast gebruiken, dus wil ik een extra (micro-)simkaart.

Maar als ik de topics doorlees dan begrijp ik dat Simyo geen extra simkaarten levert, dus mijn gewone simkaart werkt ws niet meer na activering van de microsim. Klopt dat? 


Hoi Tp6300,

Het is helaas niet mogelijk een duosim te bestellen bij Simyo. Je kan bij Simyo gebruik maken van 1 simkaart met je telefoonnummer.
Ok, dank je.

Maar het blijft vreemd dat 't bij KPN wel kan en bij Simyo niet.
Ja toch, niet dan?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi tp6300,

Hoewel we gebruik maken van het KPN netwerk zijn we een andere telecomprovider. We leveren daarom niet exact dezelfde diensten en producten.

Groetjes,

Alex

Reageer