.

Vraag

eSim overzetten naar nieuwe telefoon

  • 21 January 2022
  • 4 reacties
  • 522 Bekeken

Het lukt mij niet om de eSim over te zetten op een nieuwe telefoon.

Ik heb de app gedownload op mijn nieuwe telefoon en de stappen gevolgd van 'Overzetten naar eSim’.

Heb de code ontvangen op mijn oude telefoon en ingevoerd op de nieuwe telefoon.

Daarna blijft het hangen op een ogenblik geduld ………., heb de telefoon ook al een keer herstart.

Kan iemand mij helpen ?

 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @gurjeet 

Goed dat je contact opneemt en welkom om het forum!

Wat gek dat hij hem op die manier niet pakt, want dat zou op die manier wel moeten lukken. Het kan zijn dat hij niet download omdat je eSIM op het andere toetel dus nog actief is. Je mag hem gewoon even verwijderen en dan kan ik kan je hier gelukkig bij helpen. Zou je mij een privé bericht willen sturen? Aan de hand van wat persoonlijke informatie kan ik de code gewoon naar je toe mailen namelijk :)

Zou jij kunnen kijken of je de eSIM op het oude toestel goed verwijderd hebt? Als je naast de eSIM ook een fysieke kaart gebruikt, mag je deze er alvast even uithalen. Die kan voor blokkade zorgen tijdens het downloaden.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

 

Reputatie 7
Badge +9

Zou je mij een privé bericht willen sturen?

Voor het geval dat je niet weet hoe je @Veerle een privébericht stuurt, dan ik je helpen. Dat kan door op deze link te drukken.

Hoi Veerle,

Dank je, het verwijderen van fysieke kaart en daarna activeren van de eSim heeft gewerkt.

:sunglasses:

Reputatie 5
Badge +2

Dankjewel @Groentjuh, mijn link deed het niet goed. Bedankt voor het sturen van mijn privé chat.

@gurjeet Ik ben erg blij om te horen dat het allemaal gelukt is!

Reageer