.

Vraag

esim activeren werk niet, wat kan ik hier aan doen?

  • 2 June 2022
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

De zoveelste al maar ook ik kan mijn esim niet activeren. Blijkbaar speelt deze storing al 11 dagen aan de forumposts te zien maar Simyo lijkt dit probleem niet te kunnen/willen oplossen.

Geen enkele waarschuwing of melding gehad bij het aanvragen van de esim en Simyo pretendeert op de website nog steeds binnen 5 minuten te kunnen bellen na de bestelling.... 

Ik zou graag van iemand horen hoelang deze storing nog duurt.

Heb het 15 uur geleden al gevraagd op Whatsapp aan de klantenservice maar nog geen antwoord helaas.

 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Sten017273839,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het probleem met de eSIM installatie op het Android platform. Inmiddels kan ik het goede nieuws mededelen dat dit probleem nu is verholpen! De oplossing bestaat uit het updaten van de Simyo app. De Simyo app kan gewoon bijgewerkt worden vanuit de Google Playstore. Vervolgens kan je de eSIM opnieuw downloaden en de installatie afronden. Het beste kun je hierna nog even de telefoon opnieuw opstarten.

Mocht je de eSIM validatiecode niet kunnen ontvangen wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen met jouw persoonlijke gegevens (telefoonnummer, geboortedatum, volledig adres en e-mail). Zo kan ik zo snel mogelijk de validatiecode per e-mail naar jullie toesturen. Nogmaals onze excuses.

Groetjes,
Rutger
 

Reageer