.

Beantwoord

Duo Simkaart mogelijk?

  • 10 September 2012
  • 12 reacties
  • 1177 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Op het forum zie ik diversen malen de vraag terugkomen of er een tweede simkaart aangevraagd kan worden. Er wordt telkens met nee beantwoord, zonder reden.

Wat is de reden dat jullie als kpn dochteronderneming geen duo simkaart kunnen of willen aanbieden? Ik vind dit erg handig.

Er wordt door jullie eigen klanten veel naar gevraagd.

Ik overweeg om naar een andere provider over te stappen waar dit wel mogelijk is.

Zou dit wellicht op korte termijn toch te realiseren zijn?


Ik hoor graag van u.


Met vriendelijke groet,

Jordy
icon

Beste antwoord door Alex 11 September 2012, 15:35

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jordy,

Dit heeft te maken met een kosten baten plaatje wat er bij komt kijken. Ik kan me voorstellen dat het handig is, maar het past op dit moment niet bij de diensten en producten die wij nu leveren.

Groetjes,

Alex
Arie
Moderator
3 weken geleden Reageer
Beste JanO,

Wij zullen dit neerleggen bij de desbetreffende afdeling aangezien er steeds meer vraag naar is. Of wij dit gaan aanbieden en zo ja wanneer kan ik helaas niet zeggen.

Groetjes,

Arie
Reputatie 2
Badge +1
Hey JanO,

Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord.
Komt er dus gewoon op neer dat wij als particuliere klant gedwongen worden om over te stappen.

Klant is koning dacht ik altijd. Bij Simyo is de klant gewoon een nummer. In dit geval een 06 nummer.

Daar maak je goeie reclame mee.



NEE verkoop bij Simyo.
Waar het bij andere providers wel mogenlijk is doen wij daar lekker niet aan mee.

Reden waarom; omdat mijn baas zo nodig in een grotere/duurdere auto moet rijden dan zijn buurman.
Badge +8
Hoi Jood,

Ik heb in dit topic gereageerd waarom het bij Simyo niet mogelijk is.
Dat heeft niets te maken met de auto van mijn baas, hoor 😉 We staan ook wel degelijk open voor suggesties. Maar op dit moment is het niet echt haalbaar om die aanpassing te maken. De tarieven laag houden heeft meer prioriteit.
Reageer je de volgende keer in 1 topic?

Groetjes,
Charlene
Is de bestelling van een kopie simkaart bij Simyo anno 2019 nog steeds niet mogelijk?
Anno2019 betekent toch niet dat iets aangeboden moet worden of mis ik iets?
Volgens mij stelde ik een normale vraag.
Dank voor de "klantvriendelijke" reactie.
Ik ben gewoon net als jou klant en reageer normaal met een vraag aan jou. Uit je vraag met de term anno 2019 herleid ik alsof het in jouw ogen eigenlijk niet meer dan normaal zou moeten zijn.

Maar goed, het is niet mogelijk. Zou het wel mogelijk zijn dan was die optie aanwezig in je MijnSimyo.
Reputatie 6
Badge +5
Hi robda370,

Welkom op het Simyo forum!

Zoals Ray aangeeft is het inderdaad niet mogelijk om je telefoonnummer op meerdere simkaarten tegelijk te hebben. Zodra dit wel mogelijk is, hoor je dat natuurlijk.

Laten we de sfeer op het forum trouwens gemoedelijk houden 😉 Ray, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels

Ik heb de duo sim ook echt nodig ik ben denk ik ook genoodzaakt over testappen ik snap niet waarom het niet mogelijk is vraag gewoon 5 euro in de maand mij part voor de duo simkaart

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Roy,

 

Jammer om te lezen dat je om deze reden wilt overstappen maar heel begrijpelijk!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer