.

Beantwoord

Dit wordt mijn korste abonnement ooit. Simkaart activatie

  • 8 January 2013
  • 3 reacties
  • 922 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Sinds gisteren over op Simyo. Ligt na een dag 3G er uit. Op de site staat "wachttijd bellen: 05:00 minuten". Na 10:00 minuten iemand aan de lijn. Moet drie keer mijn vraag en antwoorden herhalen omdat dit gast niet luistert. "Ik zoek het even voor u uit" en verbreekt de verbinding.

Ben ik blij dat ik per maand op kan zeggen...

c.w.
icon

Beste antwoord door Alex 11 January 2013, 11:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
"Startend Simyaan", leuk bedacht door iemand van de reclame-afdeling. Jullie steken dat geld beter in een of twee extra helpdesk-medewerkers, zodat die wachtrij wat korter wordt.

Ik ben na nog geen twee dagen bijna "stoppend Simyaan".

c.w.
Badge
Inmiddels weer 3G.

- Nano-sim activatie (vervangende sim) kan niet via de website.
- Blijkbaar worden de toestelsettings een dag na activatie een keer opnieuw gestuurd, waardoor 3G niet werkt

In beide gevallen is er sprake van "had voorkomen kunnen worden, door betere uitleg bij uitlevering SIM". In plaats van dat Simyo dit als extra notitie (plak desnoods een sticker op het doosje met de SIM) of het ergens in de f.a.q. vermeld, laten ze je als klant liever 1,5 uur met de helpdesk bellen. Inmiddels ben ik 1,5 uur aan tijd armer en 1,5 uur aan Simyo-ergernis rijker. Gelukkig zijn er diverse kanalen zoals Twitter waar je je onvrede kunt uiten. Want bellen naar Simyo vergt erg veel van je geduld.

c.w.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi c.w.

Allereerst excuses voor het verlopen gesprek met de klantenservice. Ik vermoed dat er iets is mis gegaan met de verbinding. We zijn druk bezig om de activatie pagina voor simkaarten weer online te zetten. Mocht dit niet binnen 24 uur zijn opgelost, zal ik ervoor zorgen dat er een melding wordt geplaatst op het forum zodat klanten hier vooraf over geïnformeerd zijn. Goed punt van je dus.

Blijkbaar worden de toestelsettings een dag na activatie een keer opnieuw gestuurd, waardoor 3G niet werkt


Kan je aangeven wat je hier precies mee bedoelt? De instellingen op je persoonlijke pagina blijven namelijk gewoon staan. Op het moment dat je de simkaart in een ander toestel stopt, is het voor sommige toestellen noodzakeijk de internet instellingen handmatig in te stellen. Deze zijn onder andere te vinden op dit forum.

Groetjes,

Alex

Reageer