+2
-
-
Startend Simyaan
-
26 reacties
Onlangs heeft mijn simkaart mij in de steek gelaten. Het begon met af en toe een hapering maar nu heb ik met regelmaat geen mobiel netwerk. Ik heb simyo hier over een mail gestuurd met tekst en uitleg. Helaas kreeg ik hier geen antwoord op. Nu hoef je simyo niet voor je plezier te bellen want de wacht tijden zijn erg lang.Maar ja je wilt toch bereikbaar zijn dus vandaag nog net voor 17.30 kunnen bellen en om een uurtje of 6 had ik antwoord..Omdat ik al geruime tijd simyo klant was zou het inderdaad kunnen dat mijn simkaart defect was en moest ik maar een nieuwe bestellen. Zij konden er niets aan doen dat de kaart defect was. Ik wel dan? Dat noem ik nu nog eens service. Als klap op de vuurpijl zag ik dat er om 17.29 u een mail van simyo in mijn postvak stond met de mededeling "klacht opgelost". Dat zijn nog eens oplossingen. Zal ik voorlopig nog heel even met zakelijke tel.moeten bellen. Ik weet nog niet of ik uberhaubt nog wel een simkaart ga bestellen. Morgen eens kijken wat ander aanbieders te bieden hebben.
Met vriendelijke groeten,