.

Beantwoord

Defecte simkaart

  • 30 November 2012
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Badge +2
Onlangs heeft mijn simkaart mij in de steek gelaten. Het begon met af en toe een hapering maar nu heb ik met regelmaat geen mobiel netwerk. Ik heb simyo hier over een mail gestuurd met tekst en uitleg. Helaas kreeg ik hier geen antwoord op. Nu hoef je simyo niet voor je plezier te bellen want de wacht tijden zijn erg lang.Maar ja je wilt toch bereikbaar zijn dus vandaag nog net voor 17.30 kunnen bellen en om een uurtje of 6 had ik antwoord..Omdat ik al geruime tijd simyo klant was zou het inderdaad kunnen dat mijn simkaart defect was en moest ik maar een nieuwe bestellen. Zij konden er niets aan doen dat de kaart defect was. Ik wel dan? Dat noem ik nu nog eens service. Als klap op de vuurpijl zag ik dat er om 17.29 u een mail van simyo in mijn postvak stond met de mededeling "klacht opgelost". Dat zijn nog eens oplossingen. Zal ik voorlopig nog heel even met zakelijke tel.moeten bellen. Ik weet nog niet of ik uberhaubt nog wel een simkaart ga bestellen. Morgen eens kijken wat ander aanbieders te bieden hebben.

Met vriendelijke groeten,
icon

Beste antwoord door Alex 5 December 2012, 11:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Freddy,

Vervelend dat je simkaart je in de steek heeft gelaten. Ik hoop niet dat je Simyo in de steek laat. Stuur mij anders even een privé bericht als je alsnog een vervangende simkaart zou willen. Dan sturen we er eentje kosteloos op. Weet je zeker dat de simkaart niet meer werkt? Heb je de simkaart bijvoorbeeld al in een ander toestel getest?

Groetjes,

Alex
Badge +2
Mede door Alex mijn probleem nu toch op gelost. Hij heeft me en nieuwe simkaart geregeld. Het kan dus toch. Vandaag binnen gekregen en direct getest . Tot nu toe gaat hij goed dus hoop dat dit zo blijft. Met dank aan Alex.

Groet,

Freddy
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling Freddy. Goed om te lezen dat het werkt.

Groetjes,

Alex

Reageer