Hallo, vanwege verlies heb ik mn simkaart laten blokkeren en een nieuwe ontvangen.
Hoe deblokkeer je de nieuwe simkaart? Met de post wordt alleen verwezen naar klantenservice@simyo.nl. Maar welke handelingen moet je doen. Helaas kan ik er niks over vinden.
Groet,
Welkom op het forum pkoobs,
Zodra je een vervangende simkaart hebt besteld en ontvangen, dien je contact op te nemen met de klantenservice om de vervangende simkaart te activeren. Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice om dit in orde te maken.
Groetjes,
Alex
Zodra je een vervangende simkaart hebt besteld en ontvangen, dien je contact op te nemen met de klantenservice om de vervangende simkaart te activeren. Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice om dit in orde te maken.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.