.

Vraag

deblokkeren van nieuwe simkaart

  • 24 June 2012
  • 8 reacties
  • 546 Bekeken

Badge
Hallo,

Mijn mobiel is gestolen en ik heb mijn simkaart laten blokkeren en een nieuwe simkaart besteld.
Ik heb mijn nieuwe simkaart binnen gekregen, maar nou is deze nog geblokkeerd. Hoe deblokkeer ik mijn nieuwe simkaart?

Alvast bedankt,
Maaike

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Maaike,

Als je je simkaart bent verloren moet je de vervangende simkaart laten deblokkeren door de klantenservice. Ik heb dit inmiddels voor je gedaan. Als je je toestel uit/aan zet, zou de aansluiting weer moeten werken. Kun ja aangeven of alles weer werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum Maaike,

Als je je simkaart bent verloren moet je de vervangende simkaart laten deblokkeren door de klantenservice. Ik heb dit inmiddels voor je gedaan. Als je je toestel uit/aan zet, zou de aansluiting weer moeten werken. Kun ja aangeven of alles weer werkt?

Groetjes,

Alex


Heel erg bedankt, alles doet het weer.
dankjewel,
Maaike
Zou je dat ook voor mij willen doen? probeer de klantenservice te bellen maar het is te druk.
Heb ook al gemaild maar dat duurt zo lang!
Groetjes, Lisanne
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Lisannerd,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met één van onze medewerkers. De simkaart is geactiveerd en je hebt al kunnen bellen. Kunnen we er van uit gaan dat je bent geholpen?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,

Ik probeer al 1,5u de klantenservice te bellen.. maar het is te druk..
Ik heb hetzelfde probleem.. mijn aansluiting moet gedeblokkeerd worden.
Zou jij dat voor me kunnen doen? (als ik de klantenservice nog steeds niet heb bereikt)
Alvast bedankt!

Groetjes Lisanne
Badge
Ooh, ik ben al geholpen!
Bedankt voor de service!
Groetjes
Beste Alex

Ik heb ook reeds mijn simkaart ontvangen en probeer deze te activeren. als ik dit op de site wil doen wordt ik omgeleid naar een inlogscherm. als ik hier inlog gebeurd er verder niets. Ik heb ook de hele dag door proberen te bellen maar wegens drukte niemand aan de lijn gekregen. Zou mijn simkaart ook geactiveerd kunnen worden? bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,

Lodewijk de Stoppelaar
Reputatie 2
Badge +4
Beste Lodewijk,

Wij hebben je nieuwe simkaart om 13.30 vanmiddag geactiveerd. Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat het is gelukt om gebruik te maken van de nieuwe simkaart. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.

Groetjes,

Manisha

Reageer