.

Beantwoord

Deblokkeren Simkaart niet voltooid

  • 26 January 2013
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd aangezien de oude is verloren. Gelukkig heb ik binnen een dag een nieuwe, erg bedankt voor de snelle service! Helaas heb ik na het opvolgen van de instructies, het activeren van de vervangende simkaart, een bericht gekregen dat ik contact op moet nemen met de klantenservice omdat hij nog steeds gebokkeerd is.

Het simkaartnummer is *, met telefoonnummer 06*.

Alvast bedankt,

Pieter Smakman
icon

Beste antwoord door Alex 29 January 2013, 13:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Pieter Smakman,

Je kunt hiervoor normaal gesproken het best contact opnemen met de telefonische klantenservice. Ik heb je simkaart zojuist geactiveerd. Als je je toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Hij doet het, bedankt!

Welkom op het forum Pieter Smakman,

Je kunt hiervoor normaal gesproken het best contact opnemen met de telefonische klantenservice. Ik heb je simkaart zojuist geactiveerd. Als je je toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven Pieter.

Groetjes,

Alex

Reageer