.

Beantwoord

Deblokkeren simkaart


Badge
Beste simyo,

Ik zou graag mijn nieuwe simkaart gedeblokkeerd hebben. Via de telefoon en de mail kom ik niet in de klantenservice, dus zou één van u mijn simkaart kunnen deblokkeren? Ik ben nu reeds drie dagen aan het wachten.


Groet,
Frederik 
icon

Beste antwoord door Wayne 3 September 2012, 14:18

Bekijk originele reactie

105 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Frederik.3,

Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds gedeblokkeerd. Zou je even kunnen bevestigen of dat het geval is?
Beste simyo,

Ik zou graag mijn nieuwe simkaart gedeblokkeerd hebben. Via de telefoon en de mail kom ik niet in de klantenservice, dus zou één van u mijn simkaart kunnen deblokkeren? Ik ben nu reeds drie dagen aan het wachten.

Groet,

Hein
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Hein,

Ik heb jouw simkaart gedeblokkeerd. Indien je jouw toestel uit en vervolgens weer inschakelt, kan je gebruik maken van jouw nieuwe simkaart. Zou je mij even kunnen laten weten of het werkt?
Hi,

Heb een nieuwe vervangende simkaart gekregen. Alleen kom ik niet door de wachtrij van de klantenservice en krijg ik een e-mail terug dat ik drie werkdagen moet wachten op reactie, en het is vandaag vrijdag. Zou ik via deze weg mn simkaart kunnen laten deblokkeren? Want anders duurt het dus nog 5 dagen... :(

Dank!
Badge +2
Beste Alexander,

Wij hebben je nieuwe simkaart gedeblokkeerd. Als je je toestel even uit en opnieuw aanzet kan je weer gebruik maken van je aansluiting.

Groetjes,

Arie
Beste Simyo,

Zou u mijn telefoon kunnen deblokkeren? Ik heb mijn telefoon gevonden.
Kan niet meer bellen of smsen.

Groetjes,
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Sabin,

Volgens onze gegevens heeft de telefonische klantenservice je simkaart vandaag geactiveerd.

Groetjes,

Alex
beste Simyo,

mijn simkaart is geblokkeerd, omdat deze gestolen was en ik heb inmiddels weer een nieuwe ontvangen. zouden jullie deze kunnen deblokkeren?

met vriendelijke groet
Badge +6
Beste Lili,

Welkom op het forum!
Je simkaart is gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan zetten daarna gebruik maken van je aansluiting.
goedenmiddag,   ik heb zojuist via de post een vervangende sim kaart ontvangen.
Het nummer heb ik afgelopen woensdag ( ivm diefstal toestel ) laten blokkeren.
Nu zou ik hem graag willen laten deblokkeren , wie kan dit doen ?

dank alvast.
Als ik mijn telefoon aanzet geeft hij telkens aan: simkaart geweigerd, betekend dit dat hij geblokkeerd is of wat anders?
Beste simyo,

omdat mijn vorige simkaart gestolen was heb ik hem laten blokkeren. ik wil nu graag mijn nieuwe simkaart weer laten deblokkeren. ik heb vrijdag een mailtje gestuurd en nu nog steeds niks gehoord. zou mijn simkaart aub zsm gedeblokkeerd kunnen worden?

marloes
Reputatie 5
Badge +10
goedenmiddag, ik heb zojuist via de post een vervangende sim kaart ontvangen.
Het nummer heb ik afgelopen woensdag ( ivm diefstal toestel ) laten blokkeren.
Nu zou ik hem graag willen laten deblokkeren , wie kan dit doen ?

dank alvast.


Hoi rush,

Volgens onze gegevens is de simkaart inmiddels actief. Ik zie ook dat je er gebruik van hebt gemaakt.

Als ik mijn telefoon aanzet geeft hij telkens aan: simkaart geweigerd, betekend dit dat hij geblokkeerd is of wat anders?

Welkom op het forum Romy,

In dit topic staat aangegeven wat deze melding kan betekenen. Mocht geen van allen van toepassing zijn op jouw situatie, wil ik je vragen een privé bericht te sturen met het simkaartnummer.

Beste simyo,

omdat mijn vorige simkaart gestolen was heb ik hem laten blokkeren. ik wil nu graag mijn nieuwe simkaart weer laten deblokkeren. ik heb vrijdag een mailtje gestuurd en nu nog steeds niks gehoord. zou mijn simkaart aub zsm gedeblokkeerd kunnen worden?

marloes


Hoi marloesspook,

De simkaart is inmiddels actief. In dit topic heb ik ook een reactie geplaatst.

Groetjes,

Alex
Beste Simyo,

Graag zou ik mijn vervangende simkaart laten deblokkeren. Ik heb reeds een e-mail gestuurd 2 dagen geleden en probeer ook al voor de 3e dag in contact te komen met klantenservice. Kan ik via deze weg mijn simkaart laten deblokkeren?

Vriendelijke groet,
Donna
Beste Simyo,Afgelopen woensdag heb ik mijn vervangende simkaart ontvangen. Ik moet deze nu via de klantenservice laten deblokkeren, maar krijg al voor de 3e dag geen contact met de klantenservice via het telefoonnummer (lijnen bezet) en ontvang ook geen reactie op mijn e-mail. Zouden jullie aub zo snel mogelijk mijn simkaart willen deblokkeren?Vriendelijke groet,
Donna
Beste simyo,

Ik zou graag mijn nieuwe simkaart gedeblokkeerd hebben. Vorige week via e-mail al gevraagd en antwoord terug gekregen dat deze al gedeblokkeerd zou zijn, maar dit is niet het geval.

Groet,
Maarten
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo,

Graag zou ik mijn vervangende simkaart laten deblokkeren. Ik heb reeds een e-mail gestuurd 2 dagen geleden en probeer ook al voor de 3e dag in contact te komen met klantenservice. Kan ik via deze weg mijn simkaart laten deblokkeren?

Vriendelijke groet,
Donna


Hoi donna_s,

Ik heb de simkaart zojuist voor je geactiveerd. Als je je toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kun je me laten weten of het werkt?

Beste simyo,

Ik zou graag mijn nieuwe simkaart gedeblokkeerd hebben. Vorige week via e-mail al gevraagd en antwoord terug gekregen dat deze al gedeblokkeerd zou zijn, maar dit is niet het geval.

Groet,
Maarten


Hoi Maarten,

De simkaart is inderdaad geactiveerd. Kun je nog eens je toestel uit/aan zetten en het opnieuw proberen?

Groetjes,

Alex
Beste Simyo,

Ik was mijn mob verloren, mijn nummer laten blokkeren.
Vervolgen is mijn mobiel thuis bezorgd door een eerlijke vinder.
Inmiddels wel een nieuwe simkaart besteld bij jullie met nummerbehoud.
U raadt het al, moet gedeblokkeerd worden. Voor 50,00 euro gebeld met jullie, maar nooit iemand aan de lijn kunnen krijgen.
Email verzonden, geen reaktie, vandaag nogmaals een email verzonden.
En nu ook nog even op de forum.
Hoop toch echt dat ik nu een keer reactie krijg!

Met Vriendelijke Groet

Rieneke Bakker
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Rieneke,

Ik heb jouw simkaart geactiveerd. Zou je jouw toeste helemaal uit en vervolgens weer in kunnen schakelen? Hierna zou je weer gebruik van jouw aansluiting moeten kunnen maken.
Welkom op het forum Rieneke,

Ik heb jouw simkaart geactiveerd. Zou je jouw toeste helemaal uit en vervolgens weer in kunnen schakelen? Hierna zou je weer gebruik van jouw aansluiting moeten kunnen maken.


Goedemiddag,

Ik heb het toestel aan en uit gedaan, maar werk nog steeds niet.
Wat nu?

Vriendelijke Groet Rieneke
Beste Simyo,

Mijn simkaart is nu inderdaad gedeblokkeerd. De klantenservice was echter na het weekend nog steeds niet telefonisch bereikbaar.

Vriendelijke groet,
Donna
Reputatie 2
Badge +1
Hey Rieneke,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw toestel nogmaals uit en vervolgens weer in te schakelen en mij vervolgens te laten weten of je inmiddels wel correct gebruik van jouw aansluiting kan maken?
Reputatie 2
Badge +1
Hey donna_s,

Zou je ook jouw toestel volledig uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Beste simyo,

Ik heb sinds een paar dagen mijn vervangende simkaart binnen. Vandaag probeerde ik hem te activeren maar helaas is de klantenservice gesloten i.v.m. het weekend. Toch zou ik graag mijn telefoon vandaag al in gebruik willen nemen. Hoe kan ik alsnog vandaag mijn simkaart laten deblokkeren?

Met vriendelijke groet,

Loesje
Beste simyo,

Ik zou graag mijn nieuwe simkaart gedeblokkeerd hebben. Via de telefoon en de mail kom ik niet in de klantenservice, dus zou één van u mijn simkaart kunnen deblokkeren? Ik zou graag nog dit weekend kunnen bellen. 


Groeten Willemijn

Reageer