.

Vraag

deblokkeren simkaart


Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste Simyo,

Omdat mijn telefoon afgelopen weekend gestolen is, heb ik mijn simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Vanochtend heb ik mijn nieuwe simkaart ontvangen (heel fijn!). Heel graag wil ik nu dus mijn aansluiting deblokkeren.

Probleem is echter dat de klantenservice telefonisch niet te bereiken is en er via de mail niet direct geantwoord wordt.

Kunnen jullie vandaag nog mijn aansluiting deblokkeren?

Vriendelijke groeten,
Anne-Marie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Wat bedoel je precies sycomore6?

Groetjes,

Alex
Badge +1
Ik heb dezelfde probleem, kunt U me ook helpen ???

Beste Sycomore6,

Je aansluiting is gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten.
Hierna zal je weer gebruik kunnen maken van je aansluiting.


En mijn aanvraag ????
Badge +6
Ik heb dezelfde probleem, kunt U me ook helpen ???

Beste Sycomore6,

Je aansluiting is gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten.
Hierna zal je weer gebruik kunnen maken van je aansluiting.
Badge +6
Hallo,
Bij deze ook de vraag of jullie mijn simkaart kunnen deblokkeren. Na diefstal nieuwe simkaart ontvangen. Reeds mail naar jullie verzonden, met ticketnummer 154994. Alvast bedankt, met vriendelijke groet, Diana


Beste Diana,

Je simkaart is reeds gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten.
Wanneer je dit hebt gedaan daarna zal je weer gebruik kunnen maken van je aansluiting.
Hallo,
Bij deze ook de vraag of jullie mijn simkaart kunnen deblokkeren. Na diefstal nieuwe simkaart ontvangen. Reeds mail naar jullie verzonden, met ticketnummer 154994. Alvast bedankt, met vriendelijke groet, Diana
Badge +1
Beste Mirjam en Lisanne,

Wij hebben bij deze de instellingen van jullie simkaarten op het netwerk gereset. Jullie dienen het toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat de simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kunnen jullie weer gewoon bellen en gebeld worden.

Groetjes,

Arie


Ik heb dezelfde probleem, kunt U me ook helpen ???
Badge +2
Beste Mirjam en Lisanne,

Wij hebben bij deze de instellingen van jullie simkaarten op het netwerk gereset. Jullie dienen het toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat de simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kunnen jullie weer gewoon bellen en gebeld worden.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Joek en Amkay,

Uit onze gegeven blijkt dat jullie simkaart al opnieuw op het netwerk is aangemeld.

Groetjes,

Arie
Hallo,
Ik heb ook het zelfde probleem, en zou ook graag mijn simkaart zo snel mogelijk gedeblokkeerd krijgen! heb ook al een e-mail gestuurd maar heb hier nog geen reactie op. Hoelang duurt het ongeveer voordat hij gedeblokkeerd word?
M.v.g. Lisanne
Ook ik heb hetzelfde probleem en heb de vraag of mijn nummer gedeblokkeerd kan worden gister ook al via mail aan de klantenservice gesteld. Het Ticketnummer hiervan is 146010. Kunnen jullie mijn telefoon nummer activeren?
Overigens wel fijn dat de vervangende sim kaart binnen twee werkdagen binnen was! Groeten Mirjam
Ik heb precies hetzelfde probleem en heb vrijdag een evenement dat ik organiseer. Ik loop nu al drie dagen met dit probleem. Zou dit asap kunnen worden opgelost. Contactgegevens van een collega heb ik via een contact formulier jullie toegestuurd.

Reageer