Beste Simyo,
Omdat mijn telefoon afgelopen weekend gestolen is, heb ik mijn simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Vanochtend heb ik mijn nieuwe simkaart ontvangen (heel fijn!). Heel graag wil ik nu dus mijn aansluiting deblokkeren.
Probleem is echter dat de klantenservice telefonisch niet te bereiken is en er via de mail niet direct geantwoord wordt.
Kunnen jullie vandaag nog mijn aansluiting deblokkeren?
Vriendelijke groeten,
Anne-Marie
Ik heb precies hetzelfde probleem en heb vrijdag een evenement dat ik organiseer. Ik loop nu al drie dagen met dit probleem. Zou dit asap kunnen worden opgelost. Contactgegevens van een collega heb ik via een contact formulier jullie toegestuurd.
Ook ik heb hetzelfde probleem en heb de vraag of mijn nummer gedeblokkeerd kan worden gister ook al via mail aan de klantenservice gesteld. Het Ticketnummer hiervan is 146010. Kunnen jullie mijn telefoon nummer activeren?
Overigens wel fijn dat de vervangende sim kaart binnen twee werkdagen binnen was! Groeten Mirjam
Overigens wel fijn dat de vervangende sim kaart binnen twee werkdagen binnen was! Groeten Mirjam
Hallo,
Ik heb ook het zelfde probleem, en zou ook graag mijn simkaart zo snel mogelijk gedeblokkeerd krijgen! heb ook al een e-mail gestuurd maar heb hier nog geen reactie op. Hoelang duurt het ongeveer voordat hij gedeblokkeerd word?
M.v.g. Lisanne
Ik heb ook het zelfde probleem, en zou ook graag mijn simkaart zo snel mogelijk gedeblokkeerd krijgen! heb ook al een e-mail gestuurd maar heb hier nog geen reactie op. Hoelang duurt het ongeveer voordat hij gedeblokkeerd word?
M.v.g. Lisanne
+2
Beste Joek en Amkay,
Uit onze gegeven blijkt dat jullie simkaart al opnieuw op het netwerk is aangemeld.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegeven blijkt dat jullie simkaart al opnieuw op het netwerk is aangemeld.
Groetjes,
Arie
+2
Beste Mirjam en Lisanne,
Wij hebben bij deze de instellingen van jullie simkaarten op het netwerk gereset. Jullie dienen het toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat de simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kunnen jullie weer gewoon bellen en gebeld worden.
Groetjes,
Arie
Wij hebben bij deze de instellingen van jullie simkaarten op het netwerk gereset. Jullie dienen het toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat de simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kunnen jullie weer gewoon bellen en gebeld worden.
Groetjes,
Arie
+1
Beste Mirjam en Lisanne,
Wij hebben bij deze de instellingen van jullie simkaarten op het netwerk gereset. Jullie dienen het toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat de simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kunnen jullie weer gewoon bellen en gebeld worden.
Groetjes,
Arie
Ik heb dezelfde probleem, kunt U me ook helpen ???
Hallo,
Bij deze ook de vraag of jullie mijn simkaart kunnen deblokkeren. Na diefstal nieuwe simkaart ontvangen. Reeds mail naar jullie verzonden, met ticketnummer 154994. Alvast bedankt, met vriendelijke groet, Diana
Bij deze ook de vraag of jullie mijn simkaart kunnen deblokkeren. Na diefstal nieuwe simkaart ontvangen. Reeds mail naar jullie verzonden, met ticketnummer 154994. Alvast bedankt, met vriendelijke groet, Diana
Bij deze ook de vraag of jullie mijn simkaart kunnen deblokkeren. Na diefstal nieuwe simkaart ontvangen. Reeds mail naar jullie verzonden, met ticketnummer 154994. Alvast bedankt, met vriendelijke groet, Diana
Beste Diana,
Je simkaart is reeds gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten.
Wanneer je dit hebt gedaan daarna zal je weer gebruik kunnen maken van je aansluiting.
Beste Sycomore6,
Je aansluiting is gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten.
Hierna zal je weer gebruik kunnen maken van je aansluiting.
+1
Ik heb dezelfde probleem, kunt U me ook helpen ???
Beste Sycomore6,
Je aansluiting is gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten.
Hierna zal je weer gebruik kunnen maken van je aansluiting.
En mijn aanvraag ????
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.