.

Beantwoord

deblokkeren simkaart

  • 19 June 2013
  • 6 reacties
  • 280 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,
Mijn simkaart is geblokkeerd, maar heb mijn telefoon met mijn simkaart weer terug.
graag wil ik dat hij gedeblokkeerd word zodat ik weer kan bellen end.
bvd.
met vr. groeten
dais
icon

Beste antwoord door Alex 20 June 2013, 14:25

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Dais,

Aan je aansluiting te zien, heb je je simkaart geblokkeerd wegens verlies/diefstal. Een medewerkers van Simyo zal de simkaart dan inderdaad moeten deblokkeren. Dit heb ik zojuist voor je gedaan. Als je het toestel uit/aan zet, werkt je aansluiting weer.

Kan je even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Ik heb mn simkaart wegens verlies geblokkeerd echter het toestel is alweer terecht. Hoe kan ik deze deblokkeren?
Reputatie 3
Badge +9
Dat kan alleen de klantenservice. Je zou ze maandag even kunnen bellen op 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek).
Vanaf 09:00 uur tot 17:30 uur.
Haha probleem kan geen servicenummerbellen hahaha
Reputatie 3
Badge +9
Dan zou je een tweet of mail kunnen sturen. Of dit topic afwachten. Sucess.
Badge +8
Ik heb mn simkaart wegens verlies geblokkeerd echter het toestel is alweer terecht. Hoe kan ik deze deblokkeren?Haha probleem kan geen servicenummerbellen hahahaDan zou je een tweet of mail kunnen sturen. Of dit topic afwachten. Sucess.

Hoi Stefan82,

Wat fijn dat je je toestel hebt gevonden. Met een geblokkeerde simkaart kun je wel 1200 bellen. Dus dan weet je dat voor de volgende keer. Ik zie dat je simkaart inmiddels al gedeblokkeerd is 🙂 Kun je weer bellen?

Groetjes,
Charlene

Reageer