.

Beantwoord

De Samsung S4 herkent mijn simkaart niet, wat nu?



Toon eerste bericht

40 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi mopploep,

Ik snap heel goed dat je hier langzamerhand verdrietig van wordt.. Het is natuurlijk niet fijn om onbereikbaar te zijn!

Het is wel erg gek dat je nieuwe simkaart niet werkt op je telefoon. Om dit probleem voor je te verhelpen, heb ik je simkaart gereset. Kun je me laten weten of het probleem is verholpen door je telefoon uit- en aan te zetten? Als het probleem blijft bestaan, dan kun je mij laten weten welke foutmelding je krijgt.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Asma
De kaar een tijdje terug ontvangen. Jammer genoeg doet ook die simkaart het niet. Weer een simkaart van mijn dochter geprobeerd ( heeft een oude simyo simkaart ) en geen enkel probleem . De telefoon werkt dan prima.
Heb ook al een simkaarthouder laten vervangen maar ook dat biedt geen oplossing voor mijn simyo kaartje. Ik word er wel verdrietig van zolangzamerhand.
Ik ga ook een kaartje van een andere provider proberen om te kijkenof dat wel wil.
Badge +7
Hoi mopploep,

Super! We wachten je reactie af 🙂

Groetjes,
Samantha
Bedankt voor je snelle reactie. Zodra de kaart er is probeer ik het en laat het je weten.
Groet Piet
Reputatie 5
Badge +9
Hoi mopploep,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat je simkaart het niet doet in de Samsung S4. Het klopt dat jij een dikkere simkaart nodig hebt. Ik heb je deze gelijk opgestuurd! Je zult 'm deze week nog binnen hebben. Kun je me laten weten of die nieuwe simkaart wel goed werkt in het toestel?

Groetjes,
Caspar
Hallo,

Ik heb een s4 gekocht maar ook mijn telefoon pakt de simkaart niet. De simyo simkaart van mijn dochter (een oudere kaart) doet het wel. Mijn simkaart doet het ook in mijn oude telefoon. Kunt u mij een dikkere simkaart opsturen?

Groeten Piet
Reputatie 3
Badge +5
Hoi E. van Barschot,

Uiteraard snap ik dat het vervelend is dat het lang duurt én dat je moet betalen voor iets waar jij niets aan had kunnen doen! Wij zullen je natuurlijk op een goede manier tegemoetkomen.

We wachten je bericht af!

Groetjes,
Ilias
`De simkaart die werkt, is wel een nieuw bestelde simkaart, dus voor een ongemak van Samsung moest ik 5 euro betalen en was het probleem niet opgelost in mijn S4. Dat stukje papier op de simkaart had ik ook al geprobeerd met mijn oude simkaart, helaas werkte dat ook niet.De telefoon was verder nog helemaal in orde. Hier kunnen jullie van Simyo ook niets aan doen. Ik zal je berichten als ik een nieuwe bestelling heb gedaan.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Noortje,

Ah, wat fijn dat je simkaart wel werkt in een andere telefoon. Dit is vaak het geval. De dikkere simkaart is in de meeste gevallen alleen nodig bij Samsung Galaxy S4 telefoons. Je zult zien dat als je een klein stukje papier op de simkaart plakt, de simkaart zou moeten werken in je telefoon.

Het is niet mogelijk om direct een nieuwe dikkere simkaart te krijgen bij je bestelling. Dit omdat de standaard meegeleverde simkaart een 3-in-1 simkaart is. Als je een nieuwe bestelling doet, de nieuwe simkaart activeert en ons daarna een seintje geeft, regelen wij dat er alsnog een dikkere simkaart jouw kant op komt :)

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Het probleem ontstond plotseling. Ik ben heel zuinig op mijn spullen, Er was totaal nog geen schade aan de telefoon.
Als een dikkere simkaart het probleem zou oplossen, zou dat heel fijn zijn. Echter heb ik (om bereikbaar te kunnen zijn) een nieuwe Samsung A5 gekocht. Hierin werkt de normale simkaart van Simyo wel.
Mijn oude mobiel wil ik als extra telefoon gaan gebruiken. Kan ik bij het bestellen van een nieuwe simkaart (Prepaid of sim only) ook een dikkere krijgen?
Groetjes Noortje
Reputatie 7
Badge +10
Hoi E. van Barschot,

Wat ontzettend vervelend dat je toestel je simkaart niet herkent! Heb je dit probleem altijd al gehad, of is dit recentelijk pas opgedoken? Ik wil jou ook graag een dikkere simkaart toesturen. Lijkt dat je wat? Zodra jij hierop reageert, stuur ik 'm naar je op, goed?

Groetjes,
Jihane
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Simkaart werd niet meer herkent. Ik heb een Samsung S4. Al verschillende acties ondernomen; simkaart eruit, schoongeblazen, accu verwijderd en terug, nieuwe simkaart besteld en nog steeds wordt de simkaart niet herkent.
Bovenstaande tip uitgeprobeerd, maar ook dit werkt niet. Bij Mobiele netwerken krijg ik de melding: SIMkaart plaatsen. En kom dus niet verder. Als dit een bekend probleem is van Samsung S4, dan zou het wellicht garantie kunnen zijn?
Ik kan mijn telefoon echter niet missen (zakelijke bereikbaarheid) Heeft iemand een oplossing?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Lucab,

Wat vreemd dat deze dikkere simkaart niet werkt. Dit is namelijk eigenlijk in alle gevallen de oplossing geweest 😞. Ik weet nog één trucje die het zou kunnen oplossen, die ik je wil vragen om te testen.

Kun je in de telefoon gaan naar Instellingen > Verbindingen > Meer netwerken > Mobiele Netwerken > Netwerkmodus > en die op WCDMA/GSM zetten? Verstandig is om daarna even de telefoon opnieuw op te starten.

Als het goed is wordt de simkaart dan wel gezien 🙂.

Groetjes, Tiury
Hallo,

Bedankt, ik heb de kaart ontvangen en geactiveerd volgens de procedure.
Krijg echter nog steeds dezelfde melding (geen sim).

Alvast dank voor de reply.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Lucab,

Welkom op het forum :D

Wat vervelend dat je simkaart niet werkt in je S4.

Het komt wel eens voor dat die toestellen onze simkaarten niet pakken en een dikkere simkaart nodig hebben. Deze zal ik je opsturen. Je zult de simkaart deze week nog binnen hebben! Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Reageer