.

Beantwoord

De-blokkeren simkaart

  • 3 May 2013
  • 8 reacties
  • 581 Bekeken

Hallo,

In verband met diefstal van mijn telefoon heb ik mijn simkaart laten blokkeren, nu heb ik een vervangende simkaart thuis gestuurd gekregen. Hoe de-blokkeer ik mijn simkaart nu?

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Charlene 7 May 2013, 17:19

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Het deblokkeren van je simkaart dienst te gebeuren door een Simyo medewerker.
Ik ga er vanuit dat ze deze post maandag lezen, en je simkaart deblokkeren.
Hoi ik heb mijn simkaart geblokkeerd en heb een nieuwe thuis gestuurd gekregen. Heb de nieuwe simkaart gelijk geactiveerd, maar er wordt aangegeven dat hij nog steeds geblokkeerd is. Hoe deblokkeer ik hem???
Reputatie 3
Badge +9
@Lijn ik heb in jou eigen topic je vraag beantwoord.
Het deblokkeren van je simkaart dienst te gebeuren door een Simyo medewerker.
Ik ga er vanuit dat ze deze post maandag lezen, en je simkaart deblokkeren.


Het is niet mogelijk deze simkaart buiten werkdagen om (in het weekend) te laten deblokkeren? Of kan het op zijn vroegs maandaag pas weer?
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Maud van Wanrooij,

De helpdesk van Simyo is in het weekend gesloten.
Ik heb hetzelfde probleem....heb mijn oude simkaart laten blokkeren (i.v.m. diefstal) en nu probeer ik mijn vervangende simkaart te activeren maar dat lukt niet. Het is nog  steeds geblokkeerd. Ik heb de komende dagen geen telefoon tot mijn beschikking. Hoe kan ik de vervangende simkaart de-blokkeren?

Gr
Laura
Reputatie 7
Badge +9
Hallo lalitavdn13, welkom op het forum.

Ook jij zal even tot morgen moeten wachten, dan zijn de medewerkers van Simyo weer op hun plek.
Badge +8
Hallo,

In verband met diefstal van mijn telefoon heb ik mijn simkaart laten blokkeren, nu heb ik een vervangende simkaart thuis gestuurd gekregen. Hoe de-blokkeer ik mijn simkaart nu?

Groetjes!


Het is niet mogelijk deze simkaart buiten werkdagen om (in het weekend) te laten deblokkeren? Of kan het op zijn vroegs maandaag pas weer?

Hoi Maud van Wanrooij,

Martijn® heeft inderdaad gelijk. Wanneer je oude simkaart geblokkeerd is wegens diefstal of verlies, dan moeten wij die instelling ook nog even van de vervangende simkaart verwijderen. Dit gaat het makkelijkst als je telefonisch contact met ons opneemt. Zoals franswon hierboven al aangeeft, is de klantenservice in het weekend helaas gesloten.
Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad, en dat we je aansluiting hebben gedeblokkeerd.
Kun je me hier nog even laten weten of alles weer naar wens werkt?


Hoi ik heb mijn simkaart geblokkeerd en heb een nieuwe thuis gestuurd gekregen. Heb de nieuwe simkaart gelijk geactiveerd, maar er wordt aangegeven dat hij nog steeds geblokkeerd is. Hoe deblokkeer ik hem???

Hoi Lijn,

Ik zie dat je deze vraag ook hier hebt gesteld, en dat Natascha je vraag al voor je heeft beantwoord.

Ik heb hetzelfde probleem....heb mijn oude simkaart laten blokkeren (i.v.m. diefstal) en nu probeer ik mijn vervangende simkaart te activeren maar dat lukt niet. Het is nog steeds geblokkeerd. Ik heb de komende dagen geen telefoon tot mijn beschikking. Hoe kan ik de vervangende simkaart de-blokkeren?

Gr
Laura


Welkom op het forum lalitavdn13,

Ook jij hebt inmiddels telefonisch contact met ons opgenomen. Ik zie dat mijn collega de blokkade vandaag voor je heeft verwijderd.
Wat vervelend dat je met diefstal te maken had. Is je toestel terug gevonden of heb je een nieuwe aan moeten schaffen?

Ik hoor graag van je of alles nu weer werkt, zoals je gewend bent.

@Franswon en Martijn®:
Leuk om jullie te leren kennen! En bedankt voor het geruststellen van de dames hier ;)

Groetjes,

Charlene

Reageer