.

Vraag

Blijft mijn tegoed hetzelfde na het aanvragen van een vervangende simkaart?

  • 9 November 2021
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties

Ik heb 9 euro beltegoed op mijn prepaid kaart maar moet ivm een nieuw toestel een nanokaart aanvragen. Blijft het beltegoed na aftrek van de kosten voor een nieuwe simkaar tgeldig en/of wordt dit overgezet op de nanokaart?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als je een vervangende simkaart aanvraagt, dan dien je die op een zeker geval te activeren. (Binnen geloof ik 3 maanden na aanvragen.) Zodra je die nieuwe simkaart activeert, dan wordt je aansluiting op de nieuwe simkaart gezet. Vanaf dan is de oude simkaart niets meer waard en werkt vanaf dan niet meer.

De aansluiting werkt dan alleen nog maar met de nieuwe simkaart. Het beltegoed staat dan ook op die vervangende simkaart.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @EBD,

 

Bedankt voor je bericht! Wat @Groentjuh zegt klopt (bijna) helemaal. Het tegoed wordt inderdaad overgezet naar de vervangende (nano)simkaart. Je hebt in plaats van 3 maanden, 6 maanden de tijd om de simkaart te activeren online. Handig om te weten: Zodra je de vervangende simkaart activeert, ontvang je ook een nieuwe pincode en pukcode per mail. Dit zal dan ook automatisch gewijzigd worden via Mijn Simyo 😊. Ik hoop je genoeg geïnformeerd te hebben hierover.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer