.

Beantwoord

Bevestiging aanvraag vervangende simkaart?!?

  • 8 October 2013
  • 3 reacties
  • 241 Bekeken

Reputatie 7
Omdat ik mij zelf een iPhone 5 kado heb gedaan heb ik een vervangende nano-simkaart besteld.
Dit proces verliep mijn inziens goed, maar wat ik mis, is een bevestiging in de vorm van bijvoorbeeld een e-mail dat de aanvraag is ontvangen en in behandeling is.
icon

Beste antwoord door Alex 8 October 2013, 16:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
En dan nóg krijgen we vaak berichten van klanten dat ze 'm niet zien...? 😕
Reputatie 7
Hallo Alex,

Bedankt voor deze manuele bevestiging! 

Ik zie nu ook bovenin Mijn Simyo een grote niet te missen blauwe balk waarin de melding staat 'Simkaart ontvangen? Activeer simkaart'. Heel duidelijk!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RicoK,

Je hebt gelijk. Goed punt. Dit verzoek staat op onze 'wall of change'. Nu maar even een handmatige bevestiging van mijn kant. 'De nano simkaart is onderweg :)'.

Groetjes,

Alex

Reageer