.

Vraag

Bestelling vervangende (combi)simkaart via selfservice

  • 22 August 2012
  • 1 reactie
  • 509 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Geachte....,
Gistermiddag heb ik op mijn persoonlijke pagina een vervangende (combi)simkaart besteld. Het bedrag á €5,- is gelijk in mindering gebracht met het belsaldo, maar ik zou nu graag willen weten of de bestelling wel doorgekomen is en/of het kaartje inmiddels aangemaakt en/of verzonden is. Het is nl. zo dat het nummer waarop het kaartje besteld is nog steeds werkt en dat zou als ik de regels lees toch niet meer moeten kunnen.

Overigens heb ik al verschillende malen 1200 gebeld, maar daar werd gister niet opgenomen en vandaag kreeg ik te horen dat ze nu helemaal niet meer opnemen i.v.m. "drukte", moest maar via het forum/twitter of facebook een berichtje laten die als het goed is, binnen enkele uren beantwoord zal worden......

M.vr.gr. een KLANT 

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Beste Mar67,

Volgens onze gegevens heb je inderdaad een vervangende simkaart besteld (indien je een prepaid aansluiting hebt wordt er niet automatisch een combi simkaart verstuurd) en is deze reeds verstuurd.

Er is op 22-08 ook contact geweest met onze klantenservice. Naar aanleiding van dit contact is er tevens een microsimkaart verstuurd. Deze microsimkaart kan je ieder moment gaan bereiken.

Reageer