.

Beantwoord

Bestelling nanosim status

  • 28 November 2012
  • 8 reacties
  • 722 Bekeken

Badge
Waar kan ik zien wat de status van mijn nanosim aanvraag is? In mijn simyo kan ik hier niets over vinden. Ik heb hem gisteren besteld. Hoor het graag even. Mvg arjan nijland
icon

Beste antwoord door Alex 29 November 2012, 16:27

Bekijk originele reactie

8 reacties

Ik vraag me hetzelfde af. Via de mail heb ik 2 dagen een aanvraag gedaan voor een niet-geactiveerde nano-simkaart.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi arjannijland,

Ik zie dat de nano simkaart inmiddels is verstuurd. Je zal deze binnen 2 werkdagen ontvangen.

@Goedenmorgen. Om een nano simkaart te bestellen moet je de https://[url]www.simyo.nl/nanosim/aanvragen[/url] gebruiken.

Zodra je je gevens hebt ingevuld, ontvang je de simkaart binnen 2 werkdagen.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Alex, dank voor je reactie. Ik heb de SIM kaart inderdaad vandaag al ontvangen. Supervlotte service tot nu toe! Ik heb inmiddels de sim kaart geactiveerd en wacht nu tot het handmatig is doorgezet door de klantenservice. Als het proces deze snelheid vasthoud ben ik een supertevreden klant!
Hoi arjannijland,

Ik zie dat de nano simkaart inmiddels is verstuurd. Je zal deze binnen 2 werkdagen ontvangen.

@Goedenmorgen. Om een nano simkaart te bestellen moet je de [url="www.simyo.nl/nanosim/aanvragen"]activatielink gebruiken.

Zodra je je gevens hebt ingevuld, ontvang je de simkaart binnen 2 werkdagen.

Groetjes,

Alex


Beste Alex,

Als ik die via de website bestel, kan ik mijn telefoon dan blijven gebruiken? Ik wil namelijk mijn huidige simkaart gebruiken totdat ik mijn nieuwe ontvang.
Badge
@Goedenmorgen, je kan de microsim gewoon blijven gebruiken. Je moet de nanosim immers nog activeren na ontvangst, eerder dan dat stopt je microsim niet met werken. 

@Alex, kun jij voor mij fixen dat de nanosim vandaag gaat werken? Mijn iphone 5 ligt met smart op mij te wachten, maar kan niet geactiveerd worden zonder SIM 🙂
Badge +6
Hoi Arjannijland,

Volgens de gegevens is de nano simkaart gekoppeld aan je aansluiting. De juiste pin en pukcode verwijs ik je naar je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' vindt je deze codes.
Badge
Hoi Natasha, inderdaad dat is vrijdag allemaal gelukt. Ik had dit topic geopend omdat ik dacht dat dit en twitter sneller zouden gaan (ten onrechte).
In ieder geval is alles perfect geregeld na contact met de telefonische klanten service. 
Badge +6
Hoi Arjannijland,

Fijn om te horen dat het allemaal werkt. Fijne dag.

Reageer