.

Beantwoord

Annuleren simkaart bestelling

  • 28 September 2012
  • 9 reacties
  • 1223 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Zojuist heb ik een simkaart besteld via de selfservice,
omdat ik dacht dat wanneer ik op "bevestigen" zou drukken ik de keuze kon maken tussen een micro of nano sim 
heb ik er dus niets aan en is het niet nodig.

Ik heb al een andere oplossing gezocht.

Hopelijk is het nog mogelijk deze bestelling te annuleren en worden er geen kosten in rekening gebracht.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Arie 29 September 2012, 18:43

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +2
Beste DNY,

Helaas is het niet mogelijk om de aanvraag voor een vervangende simkaart te annuleren. De nieuwe simkaarten die wij leveren zijn zogenaamde combisimkaarten. Hierbij kan je zelf kiezen of je deze als normale simkaart of als micro simkaart gebruikt.

Groetjes,

Arie
Beste Arie,

Ik was op zoek naar een nano simkaart.

Zou je jammer vinden als ik achteraf toch moet betalen voor dit misverstand.
Corrrectie - Zou "het" jammer vinden *
😉
Badge +2
Beste DNY,

Wij hebben je bij deze kosteloos een vervangende nanosimkaart toegestuurd. Deze heb je met enkele dagen binnen. Als de nanosimkaart binnen is dient je ons te contacteren zodat wij deze voor je kunnen activeren.

Groetjes,

Arie
Hallo Arie,

Zoals ik eerder vertelde heb ik geen enkele simkaart meer nodig ook geen nano sim,
ik zocht destijds naar een oplossing welke ik al op een andere manier heb opgelost.

Op dit moment kan ik nu niet meer bellen met mijn telefoon en staat er "geen service"

Ik hoop dat het mogelijk is mijn originele simyo simkaart weer te activeren.

Aan de nano sim die julle toe gaan sturen heb ik namelijk niets..

excuses voor de onduidelijkheid.
Mocht het heractiveren van mijn oorspronkelijke sim niet lukken wil ik graag een micro sim ontvagen maar hoop dat jullie mijn originele weer zsm kunnen activeren.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi DNY,

Omdat je een vervangende simkaart hebt besteld, wordt je huidige simkaart vervangen. Daarmee vervalt ook het bereik op je oude simkaart. Hier wordt ook melding van gemaakt tijdens het bestellen van je vervangende simkaart. Als het goed is heb je de bestelde simkaart inmiddels ontvangen. De ongekoppelde simkaarten kun je bewaren mocht je ooit nog een van een andere simkaart gebruik gaan maken. Deze moet je namelijk nog activeren. Zolang je dit niet doet, blijft je onlangs bestelde simkaart actief.

Groetjes,

Alex
Beste dhr/mevr. van Simyo,

ik heb toenstraks op bestellen gedrukt van een microsimkaart. Dit is echter niet nodig omdat ik een gewone simkaart heb. Aangezien jullie dit als combi leveren heb ik al een microsimkaart. ik ga ervan uit dat jullie dit ongedaan kunnen maken en dat er geen extra kosten voor mij nu aan verbonden zijn. Ik zou dan voor niets betalen.

Vriendelijke groeten,
Michelle
Badge +6
Beste dhr/mevr. van Simyo,

ik heb toenstraks op bestellen gedrukt van een microsimkaart. Dit is echter niet nodig omdat ik een gewone simkaart heb. Aangezien jullie dit als combi leveren heb ik al een microsimkaart. ik ga ervan uit dat jullie dit ongedaan kunnen maken en dat er geen extra kosten voor mij nu aan verbonden zijn. Ik zou dan voor niets betalen.

Vriendelijke groeten,
Michelle


Hoi Micc23,

Ik kan de simkaart helaas niet meer tegen houden deze is al verstuurd. 😞

Reageer