.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart (nano)

  • 18 February 2013
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Badge
Hoi,

Ook ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren via het selfservice-menu. Er is geen kopje met ' activeren vervangende simkaart' zoals in de brief staat vermeld. De pincode die bij 'mijn gegevens' staat klopt niet en hoort denk ik bij mijn micro-simkaart. Heb nu een nano.

Kan een moderator voor mij mijn simkaart activeren? Nr. 54549247

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Alex 18 February 2013, 17:29

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rosanne,

Je hebt dezelfde vaag in dit topic gesteld. Om het overzichtelijk te houden zal ik je vraag daar behandelen. Ik zal dit topic dan ook sluiten.

Groetjes,

Alex