.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart (nano)

  • 18 February 2013
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Badge
Hoi,

Ook ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren via het selfservice-menu. Er is geen kopje met ' activeren vervangende simkaart' zoals in de brief staat vermeld. De pincode die bij 'mijn gegevens' staat klopt niet en hoort denk ik bij mijn micro-simkaart. Heb nu een nano.

Kan een moderator voor mij mijn simkaart activeren? Nr. 54549247

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Alex 18 February 2013, 17:29

Hoi Rosanne,



Je hebt dezelfde vaag in dit topic gesteld. Om het overzichtelijk te houden zal ik je vraag daar behandelen. Ik zal dit topic dan ook sluiten.



Groetjes,



Alex
Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rosanne,

Je hebt dezelfde vaag in dit topic gesteld. Om het overzichtelijk te houden zal ik je vraag daar behandelen. Ik zal dit topic dan ook sluiten.

Groetjes,

Alex