.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 21 January 2013
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Hallo
Ik heb sinds gister een abonnement van simyo maar ik moet een nano sim activeren maar ik kan dat nergens aanklinken bij selfservice
Ik ben al een uur aan het bellen maar ik kom er niet doorheen.
Het andere simkaartje is al geblokkeerd kan iemand me helpen?!
icon

Beste antwoord door Alex 23 January 2013, 13:48

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Kvstippent,

Omdat wij je nano simkaart handmatig hadden verstuurd, kon je geen activatielink gebruiken. Ik zie dat de klantenservice de simkaart inmiddels heeft geactiveerd. Sindsdien kun je er ook gebruik van maken volgens het systeem. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag. Overigens excuses voor de wachttijd.

Groetjes,

Alex

Reageer