.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 28 December 2012
  • 31 reacties
  • 2259 Bekeken

Vervangende simkaart vandaag ontvangen. In een begeleidend schrijven staat hoe de simkaart te activeren.
1 Log in op Mijn Simyo
2 Ga naar tabblad Selfservice en kies de optie activeren vervangende simkaart.
Vraag: bij Selfservice staat de optie activeren vervangende simkaar NIET
Hoe nu te activeren?
icon

Beste antwoord door Queenie1 3 January 2013, 12:13

Bekijk originele reactie

31 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi daan vrieling,

Welkom op het forum van Simyo.

Wat vervelend om te lezen dat je je simkaart niet kan activeren. Ik zie dat je dit ons ook via Twitter hebt laten weten en dat mijn collega het heeft doorgestuurd. Er wordt dus naar gekeken :)

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Caspar
Hallo graag mijn sim ook activeren ********* groetjes Daan
Badge +6
Goedenavond Kim,
Het werkt nu perfect! Dank je voor de reactie.


Graag gedaan namens -Kim 🙂
Goedenavond Kim,
Het werkt nu perfect! Dank je voor de reactie.
Badge +6
[QUOTE=wouter99;55037]
Zelfde probleem hier, ik kan mijn nano simkaart niet activeren.

mijn simkaartnummer XXXXXXXX


Hoi wouter99,

Helaas hebben wij van het weekend problemen gehad met het activeren van simkaarten. Ik zie dat inmiddels je simkaart is geactiveerd, werkt alles naar wens? :)

Ben dus niet de enigste met dit probleem... ik heb niet eens een pincode gekregen bij mn nano sim. dus heb nu geen bereik.. echt balen. De pincode plus puckcode die onder ''mijn simyo'' vermeld staan kloppen dus niet met het vervangende simkaart

Hoi timobeer,

Voor jou geldt helaas hetzelfde, werkt je simkaart nu wel? :)

Hallo, graag de mijne ook activeren:
Nummer XXXXXXXX

Bedankt
Jenny19


Hoi Jenny19,

Ook jij had helaas te maken met dit probleem met het activeren van de verv. simkaart. Als het goed is werkt de jouwe nu ook?

Vandaag bij het inloggen op mijnSimyo stond er in eens een link met de melding: Nieuwe simkaart ontvangen? Activeer nu. (of iets in die strekking).
Waarschijnlijk moet het versturen van de simkaart geactiveerd worden (ws iets met een timer), waarna je pas de link te zien krijgt.
De link gebruikt en alsnog de simkaart kunnen activeren.


Hoi Schutter, welkom op het forum van Simyo! :)

De blauwe balk zou je ook al eerder van het weekend moeten hebben zien, maar helaas door de storing was dit niet het geval. Werkt je aansluiting nu naar wens?

In ieder geval namens Simyo excuses voor het ongemak aan jullie allemaal!
Vandaag bij het inloggen op mijnSimyo stond er in eens een link met de melding: Nieuwe simkaart ontvangen? Activeer nu. (of iets in die strekking).
Waarschijnlijk moet het versturen van de simkaart geactiveerd worden (ws iets met een timer), waarna je pas de link te zien krijgt.
De link gebruikt en alsnog de simkaart kunnen activeren.
Hallo, graag de mijne ook activeren:
Nummer XXXXXXXX

Bedankt
Jenny19
Ook ik heb een nano sim ontvangen met de instructie dat deze te activeren is via de website. Ik lees hier op het forum dat het niet kan, jammer van de verkeerde instructie. Is de klantenservice open op zondag?  
nano simkaart is inderdaad niet te activeren via mijn simyo

2. Ga naar het tabblad Selfservice en kies de optie Activeren vervangende simkaart.  <-- deze optie bestaat niet (!)

pincode werkt ook niet, ik kan dus niet bellen.


Wat nu?


Ben dus niet de enigste met dit probleem... ik heb niet eens een pincode gekregen bij mn nano sim. dus heb nu geen bereik.. echt balen. De pincode plus puckcode die onder ''mijn simyo'' vermeld staan kloppen dus niet met het vervangende simkaart
[quote]Zelfde probleem hier, ik kan mijn nano simkaart niet activeren.

mijn simkaartnummer XXXXXXXX
Reputatie 5
Badge +10
Dankje wel Alex. Het heeft even geduurd maar het is gelukt!!!! Joepie......

Bedankt dat je het even laat weten Tilburg11

Hallo,

Mijn vervangende simkaart is wel al geactiveerd, maar nog niet gedeblokkeerd.
Het simkaartnummer is *.

Groetjes Sanne


Hoi Sanneeuu,

Uit je reactie in dit topic blijkt dat je simkaart is geactiveerd.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Mijn vervangende simkaart is wel al geactiveerd, maar nog niet gedeblokkeerd.
Het simkaartnummer is *.

Groetjes Sanne
Dankje wel Alex.     Het heeft even geduurd maar het is gelukt!!!! Joepie......
Welkom op het forum Tilburg11,


Mijn collega heeft de simkaart gisteren handmatig geactiveerd, omdat de simkaart ook handmatig is verstuurd. Hierdoor was het ook niet mogelijk om de simkaart via je persoonlijke pagina te activeren.

Kun je de micro simkaart inderdaad gebruiken? Mocht het niet werken, en je hebt een iPhone, wil ik je vragen eerst te synchroniseren met iTunes. Dit doe je door de simkaart in het toestel te stoppen en vervolgens te koppelen aan je computer. Vervolgens kun je synchroniseren met iTunes.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Tilburg11,

Mijn collega heeft de simkaart gisteren handmatig geactiveerd, omdat de simkaart ook handmatig is verstuurd. Hierdoor was het ook niet mogelijk om de simkaart via je persoonlijke pagina te activeren.

Kun je de micro simkaart inderdaad gebruiken? Mocht het niet werken, en je hebt een iPhone, wil ik je vragen eerst te synchroniseren met iTunes. Dit doe je door de simkaart in het toestel te stoppen en vervolgens te koppelen aan je computer. Vervolgens kun je synchroniseren met iTunes.

Groetjes,

Alex
Vervangende simkaart vandaag ontvangen. In een begeleidend schrijven staat hoe de simkaart te activeren.
1 Log in op Mijn Simyo
2 Ga naar tabblad Selfservice en kies de optie activeren vervangende simkaart.
Vraag: bij Selfservice staat de optie activeren vervangende simkaar NIET
Hoe nu te activeren?


Ik heb ook dat probleem. Het betreft een vervangende micro simkaart om in een andere telefoon te gaan gebruiken. Heb ruim een week op deze kaart gewacht en nu kan ik hem weer niet activeren!! De begeleidende brief was overigens gericht aan een ander!!! Adresgegevens gelukkig wel goed anders was ik nu nog aan het wachten. Mijn vraag: Hoe moet ik activeren en kloppen de Puk- en pincode die nu op Mijn Simyo staan nog/al ? 
Dank voor uw snelle reactie.
Lijnie van Everdingen
Badge +6
Unfortunately I have the same problem 😞 Received nano sim but the option to activate in "Selfservice" is not there.

Hoi Alex.Giurgiu,

Kan je mij voorzien van het simkaartnummer van de nano simkaart zodat ik deze dan kan koppelen voor je.
Badge +6
Ook hier hetzelfde probleem, ook geen pin en pukcode ontvangen. Baal baal.

Hoi Beer63,

Welkom op het forum!
Ik zie dat de nano simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. De juiste pin en pukcode vindt je op je persoonlijke pagina.
Badge +6
Kan ook mijn nano sim niet activeren. Kunnen jullie dit doen? Bedankt

Hoi Lena1,

Ik zie dat de nano simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. De juiste pin en pukcode vindt je op je persoonlijke pagina.
Badge
Unfortunately I have the same problem 😞 Received nano sim but the option to activate in "Selfservice" is not there.
Ook hier hetzelfde probleem, ook geen pin en pukcode ontvangen. Baal baal.
nano simkaart is inderdaad niet te activeren via mijn simyo

2. Ga naar het tabblad Selfservice en kies de optie Activeren vervangende simkaart.  <-- deze optie bestaat niet (!)

pincode werkt ook niet, ik kan dus niet bellen.


Wat nu?



Heb gebeld, is nu in orde
Nano simkaarten kunnen blijkbaar (nog) niet via de site geactiveerd worden
Kan ook mijn nano sim niet activeren. Kunnen jullie dit doen? Bedankt
nano simkaart is inderdaad niet te activeren via mijn simyo

2. Ga naar het tabblad Selfservice en kies de optie Activeren vervangende simkaart.  <-- deze optie bestaat niet (!)

pincode werkt ook niet, ik kan dus niet bellen.


Wat nu?
Hallo,

De telefoon van onze zoon is gestolen. We hebben zijn simkaart onmiddelijk geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd Deze hebben we ontvangen en proberen te activeren zoals op de site staat vermeld Helaas, lukt dus niet. We krijgen de melding (via de telefoon): Simkaart om administratieve redenen geblokkeerd.

Kunt u ons snel helpen?
Badge +1
zeflde ellende hier.. Nieuw kaart gekregen kan hem niet activeren met de code. De codes bij gegevens en instellingen kloppen niet 😞

Reageer