.

Beantwoord

Activeren SIM

  • 1 July 2013
  • 7 reacties
  • 297 Bekeken

Badge
Hoi,

Afgelopen donderdag heb ik mn simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd, die heb ik zaterdag binnen gekregen. Toen geactiveerd via de website maar SIM kaart alsnog geblokkeerd. Vandaag twee keer 20 minuten in de wacht gestaan om jullie te bereiken, twee keer is mij verteld dat ik mn telefoon uit moest zetten, halfuur of kwartier wachten en daarna weer aanzetten, zou ie geactiveerd zijn. Maar is nu nog steeds niet gebeurd. Ben nu al vanaf 10 uur vanochtend bezig.

Weet iemand hoe dit kan? Geen zin om nog een keer 20 minuten aan de telefoon te hangen.

Alvast bedankt.

Stefan
icon

Beste antwoord door Ericvv 2 July 2013, 15:59

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge
Is me nu al 3x verteld dat ie t moet doen maar doet t nog steeds niet. Krijg als ik wil bellen te horen: Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. 
Badge
inmiddels gefixt
HIer idem,

twee abbo's gekocht, maar eentje wil maar werken..
Zelfde melding als de schrijver  voor mij..

gr
Badge +8
HIer idem,

twee abbo's gekocht, maar eentje wil maar werken..
Zelfde melding als de schrijver  voor mij..

gr


Hoi Ericvv,
Heb jij je toestel al helemaal uitgeschakeld, batterij er ook even uit als kan, en dan daarna weer ingeschakeld?
Dan kan je simkaart zich aanmelden op het netwerk.
Mocht dit niets opleveren, dan hoor ik graag van je wat voor toestel je gebruikt. En ik ontvang ook graag een privébericht met telefoon- en simkaartnummer van de niet werkende aansluiting.

Ik hoor van je :)

Groetjes,
Charlene
Hallo Charlene,
ondertussen heb ik al gebeld en nu iemand aan de lijn. Ik geef bij geen werken de gegevens door, alle andere dingen had ik al gedaan natuurlijk...
gr eric
Eeen update, simcard schoongemaakt en alles werkt, thxx
Badge +8
Eeen update, simcard schoongemaakt en alles werkt, thxx

Fijn om te horen :)

Groetjes,
Charlene

Reageer