.

Beantwoord

Activeren nano sim

  • 17 January 2013
  • 8 reacties
  • 368 Bekeken

Beste simyo, kunnen jullie mijn nano-sim-only activeren? Ik krijg na invoeren van de nano-sim de vraag de pin-code in te voeren, de pin-code die ik zou moeten vinden op "mijn simyo / gegevens&instellingen" is niet de juiste!! Simkaartnummer is *.

Rutger
icon

Beste antwoord door Alex 18 January 2013, 11:41

Bekijk originele reactie

8 reacties

Aanvulling: andere oplossing is mij de juiste pin-code mailen.
Rutger
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Rutger1,

De juiste pin en pukcode zouden op je persoonlijke pagina moeten staan. Ik heb je voor de zekerheid een privé bericht gestuurd met de juiste pin en pukcode.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex, de pin en puk die je me stuurde zijn inderdaad de nieuwe die ik kreeg bij mijn nieuwe nano sim maar die werken dus niet ....
Graag nogmaals een reactie met de juiste pin
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rutger1,

Wat voor melding krijg je precies wanneer je de pin en pukcode gebruikt? Of wat gebeurt er precies nadat de code is ingevoerd? Heb je de simkaart al geactiveerd via je persoonlijke pagina?

Groetjes,

Alex
Heb de nieuwe nano sim geactiveerd en als ik deze in de telefoon stop wordt gevraagd om de 4-cijferigepin, als ik deze (4033) invoer krijg ik demelding onjuiste pin.
Rutger
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rutger1,

Zou je eens bewust 3 keer de verkeerde pincode in willen voeren en daarna de pukcode (deze heb ik eerder per privé bericht gestuurd). Vervolgens kun je een nieuwe willekeurige pincode kiezen. Kun je me laten weten of het dan werkt?

Groetjes,

Alex
Ja, dit werkt! Met dank aan LisetteK!? Dank Ik kan weer lekker bellen. Goed weekeinde.

Rutger
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rutger1

Dat is mooi. Bedankt voor je terugkoppeling.

Dankje. Jij ook goed weekend.

Groetjes,

Alex

Reageer