.

Beantwoord

Activeren Nano sim

  • 29 November 2012
  • 12 reacties
  • 748 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb gisteren een aanvraag gedaan voor het activeren van mijn Nano sim.
Wanneer mag ik verwachten dat dit gaat gebeuren?

Met vriendelijke groet.
M.Zeeuwe
icon

Beste antwoord door Alex 5 December 2012, 11:28

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge
Ennn, ik wacht nog steeds...

Willen jullie aub mijn sim activeren?
Badge
Mijn huidige telefoon blijkt niet meer te werken....en ik zie nu dat er een andere pin code bij mijn gegevens op jullie website staat.

Ik kan daaruit opmaken dat mijn nieuwe nano sim is geactiveerd.......??

Bedankt voor de reactie op mijn bovenstaande berichten en de sms van Simyo waarin jullie netjes aangeven dat mijn nieuwe sim is geactiveerd.......NIET DUS! Geen sms ontvangen waardoor ik de afgelopen paar uren niet bereikbaar ben geweest zonder dat ik het wist! handig Simyo!...not!

Maar ben in ieder geval blij dat ik mijn nieuwe sim nu kan gaan gebruiken! thx!
Hier precies hetzelfde... Ook geen sms gehad. Blijkt er inderdaad een nieuwe pincode te staan. Nieuwe nano sim werkt nu gewoon...
Badge
Hallo,

Mag ik vragen welke code jullie hebben ingevoerd?
Als het goed is is mijn nanosim nu ook geactiveerd.
Ik heb geen bericht gehad maar ik heb wel een andere code op mijn simyo.
Ik heb deze code ingevoerd maar die deed het niet, ook mijn oude code deed het niet.
Hier de link naar mijn gehele probleem:
https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/pincode-nanosimkaart-invoeren-7322/#post23381

Ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen door jullie ervaringen met mij te delen.
Badge
Hallo,

Mag ik vragen welke code jullie hebben ingevoerd?
Als het goed is is mijn nanosim nu ook geactiveerd.
Ik heb geen bericht gehad maar ik heb wel een andere code op mijn simyo.
Ik heb deze code ingevoerd maar die deed het niet, ook mijn oude code deed het niet.
Hier de link naar mijn gehele probleem:
https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/pincode-nanosimkaart-invoeren-7322/#post23381

Ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen door jullie ervaringen met mij te delen.


Je moet even een stukje naar boven scrollen om het gehele probleem te lezen, als je op de link klikt
Ik deed mijn nano in de iphone en gebruikte de nieuwe pincode die op mijn Simyo staat... Toen werkte het gewoon...
De oude pincode en pukcode is van mijn oude simkaart. Deze doet het nu niet meer na het intoetsen van de pincode.
Heb gisterochtend voor 7.00 uur een aanvraag ingediend voor activering van mijn nanosim. Wanneer wordt de sim geactiveerd?
Inmiddels de sms ontvangen dat de nanosim zou worden geactiveerd en er is ook sigaal, maar er kan niet mee gebeld of gesmst worden. Ik krijg de melding: aansluiting om administratieve reden buiten gebruik gesteld. Ik zou graag willen dat dit voor het weekend nog hersteld wordt. Alvast bedankt voor de hulp.
inmiddels opgelost 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allen,

De sms met de melding dat je nano simkaart wordt geactiveerd, wordt vlak voor de activatie gestuurd. Het is dus mogelijk dat je de sms misloopt als je de telefoon op dat moment niet bij de hand hebt. Ik zie bij jullie aansluitingen dat de sms in ieder geval wel is verstuurd. Kunnen jullie misschien aangeven welke informatie ontbreekt of wat beter zou kunnen?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,

Ik werk op kantoor en heb mijn telefoon ALTIJD bij de hand.
Het geluid van mijn telefoon stond ook gewoon aan. Ik heb geen sms van jullie ontvangen.

Aangezien er veel mensen zijn die hetzelfde probleem ervaren is het wellicht een idee het smsje eerder te sturen waardoor er minder kans is op het mislopen van de sms.
Wellicht een idee om samen met de sms ook een email te sturen? Op deze manier kunnen jullie later ook altijd aantonen dat er weldegelijk iets verstuurd is om de overschakeling aan te kondigen....

M.Zeeuwe
Reputatie 5
Badge +10
Hoi margot11z,

Ik denk dat het er inderdaad mee te maken heeft dat de sms vlak voor het activeren wordt verzonden. Ik zal nagaan of het mogelijk is om de sms eerder te verzenden.

Groetjes,

Alex

Reageer