.

Vraag

Activeren lukt niet

  • 30 June 2012
  • 1 reactie
  • 319 Bekeken

Badge
Ik heb gisteren mijn nieuwe Simyo simkaart ontvangen met een nieuw nummer. (Prepaid) Nu doe ik als gewoonlijk mijn simkaart erin en vul ik de telefoonvergendeling in, daarna de pin-code zoals het moet. Daarna vraagt hij om de SIM-wachtwoord. Waar kan ik die vinden? Op het pasje waar je de simkaart uithaalt staan een 8cijverige code, maar dan geeft hij aan dat die onjuist is.

Wie kan mij helpen?

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste TBekkers,

Als je deze melding krijgt kan het zo zijn dat je telefoon niet simlockvrij is of dat het toestel vraagt naar het wachtwoord dat je zelf hebt gekozen bij in gebruik name van het toestel. Dit wachtwoord wordt helaas niet door Simyo geregistreerd, wij kunnen dit ook niet voor je achterhalen. Om te controleren of het toestel simlockvrij is kun je contact opnemen met de provider waar je het toestel hebt gekocht.

Groetjes,

Manisha

Reageer