.

Vraag

Activeren E-Sim werkt niet, wat kan ik doen?

  • 19 July 2021
  • 8 reacties
  • 1001 Bekeken

Activeren E-Sim werkt niet.

Telefoon: Samsung S21 ultra 5G

Uitgevoerd:

  • Herstart telefoon
  • Herstart app
  • Herinstallatie app
  • Simkaart in SIM1 port 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Danv,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt!

 

Begrijp ik goed dat je ook een fysieke simkaart in het toestel hebt zitten? Die kun je het beste even eruit halen en opnieuw de eSIM proberen te installeren.

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Danv,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt!

 

Begrijp ik goed dat je ook een fysieke simkaart in het toestel hebt zitten? Die kun je het beste even eruit halen en opnieuw de eSIM proberen te installeren.

 

Groetjes,

Daisy

Dit geprobeerd maar krijg dan nogsteeds de foutmelding

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Danv,

 

In dat geval zou ik het even moeten doorzetten naar de technische afdeling. Daarvoor heb ik nog de volgende gegevens nodig:

Welke versie van de software gebruik je? Welke versie van de app gebruik je? Bij welke stap krijg je de foutmelding?

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Danv,

 

In dat geval zou ik het even moeten doorzetten naar de technische afdeling. Daarvoor heb ik nog de volgende gegevens nodig:

Welke versie van de software gebruik je? Welke versie van de app gebruik je? Bij welke stap krijg je de foutmelding?

 

Groetjes,

Daisy

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Danv,

Bedankt voor het doorsturen!

We hebben het voorgelegd aan onze technische afdeling. Ze vragen of je ons ook kan voorzien van een screenshot van Instellingen>Verbindingen>Simkaart beheer. Kun je die ook nog even met ons delen? Dan gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen!

Groetjes, 
Bas

Hoi Danv,

Bedankt voor het doorsturen!

We hebben het voorgelegd aan onze technische afdeling. Ze vragen of je ons ook kan voorzien van een screenshot van Instellingen>Verbindingen>Simkaart beheer. Kun je die ook nog even met ons delen? Dan gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen!

Groetjes, 
Bas

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Danv,

Bedankt weer voor het doorsturen!

Het verzoek ligt inmiddels bij onze technische afdeling. Zodra we meer weten, komen we gelijk bij je terug!

Groetjes,
Bas

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Danv,

Bedankt voor je geduld!

Er bleek nog een aanvraag voor een vervangende simkaart te lopen waardoor je de eSIM niet kon installeren. Als het goed is zou het nu wel moeten lukken allemaal!

Zou je het nog eens kunnen proberen en ons laten weten of je de eSIM nu wel kan downloaden?

Groetjes,
Bas

Reageer