.

Beantwoord

Activeer mijn simkaart

  • 1 October 2012
  • 18 reacties
  • 874 Bekeken

Wilt u mijn kaart activeren? 06*
icon

Beste antwoord door Alex 3 October 2012, 20:09

Bekijk originele reactie

18 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Hansch,

Ik heb de simkaart voor je geactiveerd. Als je je toestel aan/uit zet zou het weer moeten werken.

Groetjes,

Alex
Dag Alex, het toestel is niet bereikbaar en je wordt doorgeschakeld naar het antwoordapparaat. Zou je nog eens willen kijken?
Ik ben toch al blij dat er weer iets werkt. Nog even en...
Bedankt
Groet
Hans
Dag, gaat het nog lukken met een reactie, druk zeker... ? Er kan dus wel gebeld worden naar het nummer maar dan volgt de mededeling dat het toestel niet bereikbaar is en dat er wordt doorgeschakeld. Dan volgt de voicemail.
Groet
Hansch
Ik heb mijn microsimkaart ontvangen. Hoe kan ik deze activeren? De klantenservice is overbelast en daardoor niet te bereiken?
Badge +2
Beste Peter de Jong,

Uit onze gegevens blijkt dat je simkaart reeds is geactiveerd. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Bedankt mensen, we zijn weer in de lucht. Groet
Hansch
Geachte medewerker,,

Probleem met bellen ik heb mijn simkaart ontvangen en wil deze activeren nou heb ik dat gedaan maar kan nog niet bellen.
Waar ligt dit aan?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ddde,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van je aansluiting. Let op! Door een fout in ons systeem is je verbruik tot 9/10 onterecht geregistreerd als buiten de bundel verbruik. Ik heb dit voor je laten aanpassen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Medewerker,

Mijn simkaart is ontvangen maar hij is nog niet geactiveerd(krijg je te horen als je wilt bellen). Ik kan dit zelf niet op mijn pagina activeren, zouden jullie dit voor mij mogelijk maken?

Alsnog bedankt!

Mvg,

Mark
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tropical,

In dit topic heb ik kunnen lezen dat je inmiddels weer kunt bellen.

Groetjes,

Alex
hallo hem heb een nieuwe simkaart  hoe kan ik deze weer activeren vr.gr.patrick kolthof
Badge +6
Beste Patrickkolhof,

Welkom op het forum!
Ik heb je simkaart voor je geblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
ik heb een micrisimkaart ontvangen en die moet geactiveerd worden, in de brief staat ook iets van een pincode, is dit de pincode van de oude kaart, deze heb ik geprobeerd en die werkt niet.
Badge +6
ik heb een micrisimkaart ontvangen en die moet geactiveerd worden, in de brief staat ook iets van een pincode, is dit de pincode van de oude kaart, deze heb ik geprobeerd en die werkt niet.

Beste Immie,

De micro simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. Voor de juiste pin en pukcode verwijs ik je naar je persoonlijke pagina.
ik heb een micrisimkaart ontvangen en die moet geactiveerd worden, in de brief staat ook iets van een pincode, is dit de pincode van de oude kaart, deze heb ik geprobeerd en die werkt niet.

Beste Immie,

De micro simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. Voor de juiste pin en pukcode verwijs ik je naar je persoonlijke pagina.



Is de simkaart al geactiveerd dan? er staat in de brief dat jullie dit moeten doen
Badge +6
Is de simkaart al geactiveerd dan? er staat in de brief dat jullie dit moeten doen

Ik heb de simkaart zojuist voor je geactiveerd.
De oude simkaart in de oude telefoon werkt nog, en de nieuwe kaart accepteerde de pincode niet en ook de pukcode niet. Ik heb negen pogingen dus ik ben er even mee gestopt. Naar mijn idee werkt de nieuwe microkaart nog niet
Badge +2
Beste immie,

Uit onze gegevens blijkt dat je inmiddels gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het is gelukt met de pincode. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie

Reageer