.

Beantwoord

activatie NanoSim

  • 22 November 2012
  • 21 reacties
  • 876 Bekeken

Hallo!

Ik heb een nano-sim aangevraagd voor mijn nieuwe telefoon en keurig binnen gekregen binnen de beloofde twee dagen. Nu wacht ik alleen op activatie. Hoe lang duurt dit doorgaans? En is mijn aanvraag goed doorgekomen?
icon

Beste antwoord door Alex 26 November 2012, 16:03

Bekijk originele reactie

21 reacties

Ik had precies dezelfde vraag.
Gister avond geactiveerd, hoelang duurt het voordat deze door jullie geactiveerd word?
nu dus!

bedankt, hij is geactiveerd
nog geen sms gekregen maar zag zojuist al de nieuwe pincode bij mijn gegevens!

Hartelijk dank!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Gee en JonesD,

Bedankt voor jullie terugkoppeling. Jullie simkaarten zijn inderdaad actief.

Groetjes,

Alex
Heb gister na activatie van mijn gewone simkaart ook mijn nano simkaart geactiveerd. Echter nog geen bericht dat mijn nano simkaart geactiveerd is? Hoe lang gaat dit nog duren?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum DanielD,

De nano simkaart is inmiddels actief. Het duurt altijd 1 werkdag om de nano simkaart te activeren.

Groetjes,

Alex
Hallo Simyo Team,

Ik heb vanochtend een verzoek ingediend voor de activatie van mijn nano sim. Er wordt aangegeven dat dit 1 werkdag kan duren en activaties alleen maar op werkdagen wooden verwerkt. Betekend dit nu voor mij dat het maandag pas wordt, aangezien het morgen zaterdag is? Ik nam nl aan dat het vandaag nog zou gebeuren, vooral omdat ik de aanvraag om voor 08.00 heb ingediend.

Hoor graag, bvd!
Gisteren rond 17.00 activatie van mijn nano kaart aangevraagd, met als toezegging dat de nano binnen 1 werkdag zou worden geactiveerd. We zijn nu bijna 24 uur verder maar ik zie op MijnSimyo geen andere pincode etc (het sms hoef ik niet op te rekenen begijp ik uit andere forumreacties). Stuurt Simyo me het weekend in met een niet werkende iPhone? Kom op Simyo!

dank en prettig weekend straks
Verzoek tot activering nano sim 1 werkdag geleden ingediend. Nog geen bevestiging. Gaat dit goed? Zou graag nieuwe telefoon in gebruik willen nemen.
Met vriendelijke groet,
Bas
Mijn nano sim is geactiveerd, ik zag een nieuwe pin code in MijnSimyo, en die werkt. Simyo maakt het waar, bedankt!
Mijn simkaart is nog steeds niet geactiveerd sinds mijn verzoek vrijdagochtend 08.00! Kom op Simyo, dit is echt te langzaam. Is mijn verzoek wel doorgekomen??
Ik heb die van mij ook afgelopen vrijdag geactiveerd en vandaag nog niks gehoord.
Badge
mijn nano simkaart vanochtend vroeg gevraagd om activatie.. Maar nog steeds niet. Krijg ik ook een pin-puk code in die sms?
Gr
Mijn nano afgelopen donderdag geactiveerd en vandaag zou mijn nummer worden geporteerd. Tot op heden GEEN van beide !
Badge
ennnnn GO!....
Zojuist nummer geporteerd, nu nog mijn nano activeren !
Afgelopen vrijdag heb ik rond half twaalf mijn nano simkaart geactiveerd maar hij werkt bij mij ook nog steeds niet...
Hallo Simyo,

Normaliter klim ik niet gauw in de pen met een klacht, maar............

Welke man/vrouw staat er aan het hoofd van de automatisering ? Het schijnt erg moeilijk te zijn om van LowCall prepaid via abo sim-only met nummerbehoud naar een geactiveerde nano simcard te migreren ! Gezien het forum sta ik niet alleen.

Sinds donderdagavond met bevestiging van nano activatie is er op dit punt nog niets gebeurd ondanks mijn vragen op het forum en een privé mail naar Alex.

IK WIL MIJN iPHONE 5 GEBRUIKEN MET HET ABONNEMENT !!!!!!!!!!!!!!!
Badge
Hallo Simyo,

Normaliter klim ik niet gauw in de pen met een klacht, maar............

Welke man/vrouw staat er aan het hoofd van de automatisering ? Het schijnt erg moeilijk te zijn om van LowCall prepaid via abo sim-only met nummerbehoud naar een geactiveerde nano simcard te migreren ! Gezien het forum sta ik niet alleen.

Sinds donderdagavond met bevestiging van nano activatie is er op dit punt nog niets gebeurd ondanks mijn vragen op het forum en een privé mail naar Alex.

IK WIL MIJN iPHONE 5 GEBRUIKEN MET HET ABONNEMENT !!!!!!!!!!!!!!!


Jup wij ook, maar je naar 12 minuten in de telefoon-wacht te hebben gestaan uit ik ook mijn ongenoegen maar weer via het forum.

Waarom wordt er niet gereageerd?
Hoeveel moeite is het om de ene simkaart aftemelden, de nieuwe te activeren en een bevestigingssms te versturen?
Dankzij ingrijpen van Alex is nu alles in werking. Hoop niet dat nu de problemen met facturen beginnen.
Reputatie 5
Badge +10
Mijn simkaart is nog steeds niet geactiveerd sinds mijn verzoek vrijdagochtend 08.00! Kom op Simyo, dit is echt te langzaam. Is mijn verzoek wel doorgekomen??

Hoi WJi,

Volgens onze gegevens is de simkaart sinds gisterochtend actief. Ik zie ook dat je na de activatie gebruik hebt kunnen maken van de simkaart.

Ik heb die van mij ook afgelopen vrijdag geactiveerd en vandaag nog niks gehoord.

Welkom op het forum thooms,

De nano simkaart is sinds vanochtend actief. Mocht het niet werken, raad ik je aan te synchroniseren met iTunes.

mijn nano simkaart vanochtend vroeg gevraagd om activatie.. Maar nog steeds niet. Krijg ik ook een pin-puk code in die sms?
Gr


Hoi esker,

Ook jouw nano simkaart is actief. De simkaart is aan het begin van de middag geactiveerd.

Afgelopen vrijdag heb ik rond half twaalf mijn nano simkaart geactiveerd maar hij werkt bij mij ook nog steeds niet...

Welkom op het forum Florien,

De simkaart is aan het eind van de ochtend geactiveerd.

Hallo Simyo,

Normaliter klim ik niet gauw in de pen met een klacht, maar............

Welke man/vrouw staat er aan het hoofd van de automatisering ? Het schijnt erg moeilijk te zijn om van LowCall prepaid via abo sim-only met nummerbehoud naar een geactiveerde nano simcard te migreren ! Gezien het forum sta ik niet alleen.

Sinds donderdagavond met bevestiging van nano activatie is er op dit punt nog niets gebeurd ondanks mijn vragen op het forum en een privé mail naar Alex.

IK WIL MIJN iPHONE 5 GEBRUIKEN MET HET ABONNEMENT !!!!!!!!!!!!!!!


Hoi hclier,

Omdat er bij jou sprake was van een overzetting van een Simyo lowcall aansluiting naar een Simyo abonnement na de activatie van de nano simkaart, hebben we de nano simkaart weer moeten koppelen aan je aansluiting waar het abonnement aan gekoppeld is. Het lag bij jou dus iets ingewikkelder. Dit is nu opgelost. De nano simkaart is nu gekoppeld aan de juiste aansluiting.

We kunnen ons voorstellen dat jullie de iPhone 5 graag snel willen gebruiken. We doen ons best om alle aanvragen binnen 1 werkdag te activeren. Het kan zijn dat dit soms iets langer duurt. Zeker na het weekend. We willen jullie daarom vragen om geduld.

Mochten jullie het bericht hebben gekregen dat de nano simkaart geactiveerd is en er is nog geen connectie:

- check eerst of je de juiste pin en pukcode heb ingevoerd. De nieuwe pin en pukcode kun je terug vinden op je persoonlijke pagina
- synchroniseer met iTunes. Dit gaat als volgt:

stop de Simyo simkaart in het toestel
koppel je iPhone aan je computer
start iTunes op
synchroniseer vervolgens met iTunes

Groetjes,

Alex

Reageer