.

Beantwoord

Zijn er ook oude simkaarten beschikbaar?


Badge
Hallo,

Leveren jullie ook nog de oude simkaarten zonder NFC chip?

Ik heb geen enkele problemen met oude simkaarten, maar die simkaarten met NFC chip geven helaas problemen in mijn galaxy s4.

Hij herkent ze simpelweg niet. Ik dacht eerst dat het aan de simkaart lezer lag in de telefoon en die heb ik laten vervangen, maar tevergeefs.

Mvg

Bart
icon

Beste antwoord door Caspar 21 May 2016, 18:13

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Bart,

Wat vervelend dat de NFC simkaart niet in jouw toestel werkt. We hebben ook andere simkaarten ja, die kan ik maandag jouw kant op sturen. Vind je dat een goede oplossing?

Groetjes,
Caspar
Badge
Ja, dat is een prima oplossing. Hebben jullie "normale" micro sim kaarten?

Ik vermoed namelijk dat het komt door die kleinere chip die in die nano kaarten gebruikt wordt.

Moet ik je het telefoonnummer waar het om gaat in een prive bericht doorgeven?

Alvast bedankt,

Bart
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Bart,

Ik zal dan een micro simkaart naar je toesturen. Je nummer is al gekoppeld aan je account dus dat hoef je niet te doen hoor. Ik zal de simkaart vandaag op de post doen. Hopelijk heb je 'm snel binnen!!

Groetjes,
Caspar
Badge
Hallo Caspar,

We hebben meerdere mensen in ons huishouden met simyo :)

Het gaat echter niet om het nummer dat op dit account gekoppeld is.

Is stuur het nummer waar het om gaat in een PM.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi nl1bzw

Haha dat kan natuurlijk ook nog. Ik heb je PM gezien, en het komt allemaal goed!

Groetjes,
Caspar
Badge
Caspar,

Simkaart is binnen en werkt. Tnx!

Nu een volgende vraag. Mijn stiefdochter zit nu bij Vodafone (pre paid) en we zouden over willen stappen naar simyo.

Ze geeft echter ook een galaxy s4. Hoe voorkom ik dan dat ze ook een 3 in 1 kaart krijgt?

Mvg

Bart
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bart,

Goed om te zien dat de simkaart binnen is gekomen en vooral top dat hij netjes werkt. Ik vind het leuk dat jouw stiefdochter ook naar ons toekomt :D

Helaas kunnen we niet voorkomen dat er standaard een 3-in-1 simkaart wordt verstuurd. Nadat je deze hebt geactiveerd, kunnen we een dikkere simkaart opsturen. Met een beetje geluk is deze binnen voordat haar nummer overgezet is. Daarnaast is het ook niet heel vreemd als de 3-in-1 simkaart wel werkt in haar telefoon. In principe heeft niet standaard elke Samsung S4 last van dit probleem 🙂

Kun je hiermee uit de voeten?

Groetjes,
Angela
Badge
Ja, hij is inmiddels besteld. tnx
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bart,

Helemaal super! Fijn dat je ondertussen besteld hebt 🙂 Ik ga er natuurlijk vanuit dat de simkaart netjes werkt. Als dit niet het geval is, horen we dit graag natuurlijk zodat we je kunnen helpen.

Groetjes,
Angela
Geachte heer,mevrouw,

Leveren jullie ook nog de oude simkaarten zonder NFC chip?


Mvg
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Vraag1.

Welkom op het Simyo forum. Goed dat je hier je vraag stelt :D

Er zijn nog oude simkaarten, maar die kunnen we alleen handmatig versturen. Als je via Mijn Simyo een vervangende simkaart aanvraagt, ontvang je standaard een 3-in-1, NFC-simkaart

Heb jij, net als nl1bzw, een dikkere nano simkaart nodig? Of gaat er een ander formaat simkaart in jouw telefoon?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Sean

Reageer