.

Beantwoord

Zelf je simkaart resetten op Mijn Simyo. Kan dat?


Reputatie 7
Badge +7
Regelmatig terugkerende topics zijn een niet werkende verbinding, waarbij een reset van een moderator de magische oplossing is.

Het zou natuurlijk heel handig zijn als je deze reset zelf kan doen.

Is het zelfde effect als een reset bijvoorbeeld te bereiken door je simkaart te blokkeren, even geduld te hebben en dan vervolgens de blokkade op te heffen? Allemaal te doen in MijnSimyo.
icon

Beste antwoord door Ashweeta 4 June 2018, 15:36

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dit al eerder aangegeven, nooit meer iets van vernomen😞
Ik meen me te herinneren dat Jihane daarop een reactie heeft gegeven, klopt dat of vergis ik me hier in?

Ik heb je reactie gelezen....dat is het niet... maar ik meen me dit te herinneren. Subcategorie, buitenland.(?)
Reputatie 7
Badge +7
Laat ik maar even lekker lui zijn en een reactie van een moderator afwachten.
Reputatie 7
Badge +6
Heel goed😉
Reputatie 7
Badge +9
Internet uitzetten op Mijn Simyo, poosje wachten, weer aanzetten, ook buitenland indien van toepassing. Toestel herstarten en naar netwerken laten zoeken.
Zo was het meen ik.
Reputatie 7
Badge +6
Ja klopt dit is een deel reset oid, maar niet een algehele reset zoals de moderator deze uitvoert.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi wimj12,

Het klopt inderdaad dat een reset een magische oplossing is bij een aantal topics. Ik heb de topic van Jihane gezocht, maar heb het niet kunnen vinden.

Een reset kan je eigenlijk zelf ook uitvoeren. Een reset houdt in dat je simkaart op het netwerk wordt afgemeld en daarna opnieuw wordt aangemeld. Als klant zijnde kan je je simkaart uit je toestel halen en deze na 10 minuten weer erin plaatsen. Zo meld je de simkaart ook af van het netwerk. Je telefoon op vliegtuigmodus haalt je simkaart ook van het netwerk.
Of de netwerkinstellingen uit en dan weer aanzetten, helpt ook!

Als klanten op Mijn Simyo zelf je simkaart kan resetten, kunnen de klanten dit vaker doen bij kleine problemen. Of als ze problemen hebben en denken dat een reset nodig is. Een reset is echt pas nodig als je geen verbinding kan maken met een netwerk. En soms is meer aan de hand. Daarom is het handiger voor ons als wij de simkaart blijven resetten. Mocht er iets mis gaan, kunnen wij meteen ingrijpen. :)

Ik hoor het graag van je als je nog vragen hierover hebt!

Groetjes,
Ashweeta
@Ashweeta en........... @Ron H - doelde je hierop?
Ik heb het gevonden.😎 Ik zat in de goede richting maar toch niet helemaal.

Een topic, eerder gemaakt door @wimj12 is enigszins een beetje vergelijkbaar.
De reactie van Jihane staat in dit topic.
Reputatie 7
Badge +7
Dank voor de aanvulling. Ik wist niet meer dat ik deze vraag al eerder gesteld had.
Reputatie 7
Badge +6
@friesian knap staaltje speurwerk💪🏻..... maar dit is niet het geen wat ik bedoelde, heb het zelf ook een keer aangekaart maar kan het niet meer vinden.
Maar goed.....het is sowieso al vier keer aangegeven en hij hangt op onze grote vriend The Wall🤩
Reputatie 4
Badge +3
Ah, super bedankt Friesian! Ik doelde inderdaad daarop.

Het hangt op the Wall of Change! :D

Groetjes,
Ashweeta

Reageer