.

Beantwoord

Welke simkaart gaat er in de Samsung Galaxy S4

  • 8 January 2014
  • 11 reacties
  • 37516 Bekeken

Hallo ik heb een samsung galaxy s4, maar daar past mijn oude simkaart niet in. welke simkaart moet ik bestellen ?
Bedankt alvast !
icon

Beste antwoord door Natascha 9 January 2014, 12:06

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Even Googlen en je zou het zelf gvonden kunnen hebben......

Er gaat een Micro simkaart in. Deze kun/moet je bestellen via je Mijn Simyo. Tenzij je een zogenaamde combikaart hebt waar een microsim uit te drukken valt.
Badge +6
Hallo ik heb een samsung galaxy s4, maar daar past mijn oude simkaart niet in. welke simkaart moet ik bestellen ?
Bedankt alvast !


Hoi G1ebeltje,

Welkom op het forum!
Zoals RicoK aangeeft gaat er in de Samsung Galaxy S4 een micro simkaart. Ik zie dat je de simkaart al hebt bestelt. De simkaart is vanochtend verstuurd. Je zult de simkaart met 2 á 3 werkdagen ontvangen.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.
bedankt ! ik zal dit verwijderen.
Badge +6
Hoi G1ebeltje,

Graag gedaan :)

Wat wil je trouwens verwijderen? Het topic mag gewoon blijven staan hoor, ook handig voor andere Simyo klanten die zich misschien ook afvragen welke simkaart er in een Samsung Galaxy S4 moet! 🙂
Oke dan laten we hem staan :)

groetjess
Badge +8
Oke dan laten we hem staan :)

groetjess


Hoi G1ebeltje,

Is 'ie inmiddels binnen, de simkaart?
Alles gelukt met activeren ook?

Groetjes, Charlene
Dankje, de simkaart is binnen maar ik heb problemen met mijn oude kaart uit te lezen.. dus kan ik de nieuwe nog niet gebruiken. 
Reputatie 3
Badge +9
Welke problemen heb je hiermee?
ik snap er niks van. ikheb een nokia e900 maar snap niet hoe ik mijn contactgegevens van sim naar pc kan zetten.
bluetoooth kan niet verbinden krijg ik de melding..
uhh ik heb een samsung e 900..
Badge +8
Hoi G1ebeltje,

Misschien vind je hier een antwoord. Ik geloof dat je wel bepaalde software moet hebben om je toestel te kunnen synchroniseren met je pc.

groetjes,
Charlene

Reageer