.

Beantwoord

Wegvallend netwerk

  • 14 September 2012
  • 8 reacties
  • 417 Bekeken

Badge
Sinds vandaag valt mijn netwerk continue weg (omgeving Meijel 5768 VN), als ik me weer wil registreren op het KPN netwerk  geeft deze aan dat de SIM kaart geen verbinding toestaat met dit netwerk. Doe ik er een SIM kaart in van KPN heb ik geen problemen. Iemand toevallig ook deze problemen ??
icon

Beste antwoord door Natascha 15 September 2012, 09:48

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +6
Beste Hareld,

Welkom op het forum!
Ik heb je een vervangende simkaart verstuurd je met 2 werkdagen gaat ontvangen. Wanneer je de simkaart hebt ontvangen dient deze wel gedeblokkeerd te worden door de Klantenservice. Je kan hiervoor bellen of dit aangeven op het forum.
Badge
Natascha, dank voor je reactie alleen betwijfel ik of het aan de SIM kaart ligt. Ik ben nu op mijn werk (Den Bosch) en ondervindt geen problemen met de registratie op het netwerk ( werkt  zoals het moet ). Afgelopen weekend heb ik op diverse plaatsen in mijn directe omgeving, zowel binnen als buiten, gekeken of ik connectie kon maken, wat dus niet lukte. Ik begrijp het niet meer 🙂
Hallo,
Sinds vorige week heb ik erg slecht bereik met mijn toestel. Ben niet bereikbaar. Nu heb ik een collega die heeft KPN als provider en die klaagt er ook over.
De storing doet zich voor in de regio Lisse. Kunt u me zeggen of dit een bekend probleem is?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi hareld,

Ik heb contact gehad met de technische dienst en begrepen dat er op je postcode al een netwerkprobleem is aangemaakt. M.a.w. een andere gebruiker heeft hetzelfde ervaren. Ik heb jouw telefoonnummer ook gekoppeld aan de netwerkklacht. Wij hopen het zo snel mogelijk te hebben opgelost. Probleem heeft betrekking tot het UMTS netwerk. Als je je toestel op het 2G netwerk zet, zou het wel goed moeten werken.

Groetjes,

Alex
Badge
Alex,

Dank voor je reactie, ik heb vandaag met de post een nieuwe SIM kaart ontvangen, die je collega al had opgestuurd, heb deze toch even geprobeerd en voila ik kon me weer registreren op het netwerk. Alles werkt nu weer...
Super bedankt voor de goede service...

Groet,

Hareld
Reputatie 5
Badge +10
Hoi hareld,

Goed om te horen. Mocht je nog tegen opvallende zaken aanlopen, laat dit dan even weten. Ik wacht nog even met een afmelding bij de technische dienst.

Groetjes,

Alex
Ik heb sinds vandaag flink netwerk problemen. Kan niet bellen sms . Wel wifi. Wat zou het kunnen zijn. Dit probleem had ik veelvuldig van de zomer in het buitenland. Dat het nu ook hier gebeurt vind ik wel zorgelijk. Kan iemand mij helpen? Woon om krimpen aan de.ijssel
Badge +2
Beste Mariskafirenze,

Graag vernemen wij de postcode waarin je netwerkproblemen hebt zodat wij kunnen checken of er storingen en/of problemen zijn. Ook adviseren wij je simkaart in een ander toestel uit te proberen om te kijken of het probleem nog speelt. Op deze manier kunnen wij bepaalde zaken uitsluiten.

Groetjes,

Arie

Reageer