.

Beantwoord

Wat betekent sim-type USIM?

  • 22 September 2018
  • 7 reacties
  • 6439 Bekeken

Badge
Is deze simkaart geschikt voor nano toestellen: iphone SE bijvoorbeeld
icon

Beste antwoord door Thomas 24 September 2018, 10:39

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hoi poisson,

Leuk dat je ons weer via het forum gevonden hebt! :)

In principe maakt het type simkaart niet uit zolang deze het juiste formaat heeft. Het enige gróte verschil tussen de USIM en NFC simkaarten is dat de USIM geen NFC chip bevat. Wil je graag NFC gebruiken voor bijvoorbeeld mobiel betalen, dan heb je dus een nieuwe simkaart nodig. Enkele telefoons zoals de wat oudere Samsung Galaxy S4 hebben 'dikkere' simkaarten nodig, maar voor zover ik weet is dat niet het geval bij de iPhone SE. Mocht je problemen ondervinden met de simkaart in je mobiel? Dan kun je via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart een vervangende simkaart bestellen.

Heb ik zo je vraag beantwoord of is er nog iets dat je graag wilt weten? :)

Groetjes,
Thomas

Hallo Thomas

Kan ik dat beter doen dan, is dit met nummer behoud?

 

Groeten

 

Wim

Je reageert op een 3 jaar oud topic en Thomas is geen moderator meer. Staat ook oud-moderator achter zijn naam. 

Je heb trouwens hier  gereageerd en hier  een nieuw topic gestart die allemaal betrekking hebben over 1 onderwerp. Het zou voor iedereen beter zijn als je het bij 1 topic houdt. 

Heey @wimvantongerloo 

Ik zou je willen verzoeken om het bij je TOPIC te houden. Dan blijft het overzicht behouden en scheelt de mods extra werk.

Trouwens @Thomas is geen moderator meer. 

Binnen welk tijds bestek geactiveerd?

Binnen welk tijds bestek geactiveerd?

Ik zou zeggen lees mijn eerdere reactie in je topic. 😇

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @wimvantongerloo,

Bedankt voor je bericht. Zoals @Friesian  aangeeft zou het fijn zijn als je inderdaad 1 topic aanhoudt, dit houdt het overzichtelijk voor iedereen. 😊

In een eerdere post heb ik je gevraagd om een prive bericht te sturen. Ik zie je bericht graag tegemoet zodat ik je verder kan helpen!

Groetjes,
Rutger

Reageer