.

Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn simkaart binnen?

  • 5 August 2016
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

Hallo,

Woensdagochtend heb ik een nieuwe simkaart besteld voor mijn nieuwe telefoon. Deze zou binnen 3 werkdagen binnen komen, maar de jongen dje mij hielp van de klantenservice dacht dat mijn simkaart wel sneller zou binnen komen dan 3 werkdagen. Helaas is mijn simkaart zo vlak voor het weekend nog niet binnen.

De reden dat ik een nieuwe simkaart nodig heb is omdat mijn oude telefoon kapot is gegaan. Doordat mijn simkaart niet binnen is voor het weekend zit ik nu zonder telefoon. Zijn er mogelijkheden voor noodsimkaarten die ik in een winkel kan halen? Of zijn er andere oplossingen waardoor ik het weekend of langer kan overbruggen?

Ik hoop dat jullie een passende oplossing hebben voor mij :)

Marthe
icon

Beste antwoord door franswon 5 August 2016, 19:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Marthe,

Ik hoop dat je de simkaart zaterdag nog ontvangt. Ik weet dat het ontzettend druk is op de klantenservice.

Simyo-simkaarten zijn niet buitenom de website van Simyo te verkrijgen, Simyo is een web-only provider.

Zijn je adresgegevens wel correct op Mijn Simyo, anders loopt het natuurlijk niet goed!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marthe,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je simkaart nog niet binnen is! Is 'ie dat intussen wel? Anders ben ik bang dat je echt even moet wachten tot dinsdag 😞 Er bestaat ook geen Simyo winkel - we zijn helemaal online. Daardoor is er ook geen mogelijkheid om je simkaart zelf op te halen.

Mijn excuses, Marthe! Ik snap dat het even balen is.

@ Franswon: Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer