.

Beantwoord

Waarom zijn er kosten voor een vervangende simkaart?

  • 28 November 2018
  • 4 reacties
  • 262 Bekeken

Badge
Onlangs heb ik een vervangende Simkaart moeten aanvragen ivm een nieuw toestel waar alleen een Nano simkaart in kan.
Ik betaalde daarvoor 5,-.

Zojuist heb ik een nieuwe Simkaart aangevraagd voor het oude toestel, met nieuw telefoonnummer. Om als reservetoestel te gebruiken (bij schaatsen e.d.).
Prepaid kaart met 7,50 beltegoed.
Hiervoor betaalde ik 5,-. Dus kaart voor niks en 2,50 gratis beltegoed erbij.

Ik ben al ruim 4 jaar klant een tevreden klant bij Simyo. Toch voelt het dan niet helemaal fair dat ik moet betalen voor de vervangende SIMkaart en als 'nieuwe' klant de kaart en ook nog beltegoed kado krijg.

Zou ik als vaste klant zo'n vervangende kaart niet ook gratis moeten krijgen?
icon

Beste antwoord door Jihane 29 November 2018, 13:43

Bekijk originele reactie

4 reacties

Niks moet is mijn mening. Het is eerder een geste als je hem vergoed zou krijgen.

Een moderator beslist in deze.
Badge
Sorry als ik niet de juiste bewoordingen gebruik, met gebruik van het woord moeten. Het is niet mijn bedoeling iets af te dwingen voor zover dat überhaupt mogelijk is. Wil er alleen maar op wijzen dat dat verschil tussen 'trouwe' klant en 'nieuwe' klant er is. En dat ik dat merkwaardig vind.
Het systeem waar wij als klanten op bestellen ziet dat niet. Opzich logisch want productie, administratieve en verzendkosten worden er immers ook gemaakt.

Maar zoals ik al aangaf, Moderator bepaalt daarom.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ernestina,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap wat je bedoelt! De vervangende simkaart voor bestaande klanten kost € 5,- omdat de simkaart gemaakt, verpakt en opgestuurd wordt. Bij nieuwe bestellingen is het een cadeautje dat dat gratis gebeurt. Maar weet je wat? Ik scheld de € 5,- die jij betaald hebt kwijt! Je krijgt dit bedrag over enkele dagen weer terug in de vorm van beltegoed. Speciaal voor jou!

Heb je hier nog andere vragen over?

@ Ray, dankjewel voor je reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer