.

Beantwoord

Waarom wordt de oude kaart geblokkeerd?

  • 31 October 2018
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Onlangs heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd voor mijn nieuwe toestel. Bij de aanvraag werd mijn oude toestel geblokkeerd.

Dit was niet wat ik zou verwachten. Nu kan ik helemaal niet meer bellen of internetten.

Zou het niet handiger zijn om de oude kaart te blokkeren als ik de nieuwe kaart activeer? Nu kan ik een paar dagen mijn oude telefoon niet gebruiken 😞
icon

Beste antwoord door Ron H 31 October 2018, 13:29

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Heb je hem niet per ongeluk zelf geblokkeerd tijdens het aanvragen van je nieuwe simkaart, het is namelijk zo als je je nieuwe simkaart activeert word pas de oude simkaart geblokkeerd.
Wat @Ron H al schrijft.

Kun je ons anders vertellen welke stappen je precies hebt gevolgd @Flowervalley ?

We vernemen graag.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Flowervalley,

Welkom op het Simyo Forum!

Ai, dat is niet handig, nee! Je oude simkaart hoort pas geblokkeerd te worden wanneer je je nieuwe simkaart activeert. Je berichtje verbaast me dus, want hij hoort nog actief te zijn tenzij je 'm zelf blokkeert via Mijn Simyo (zoals bij een diefstal wel eens gebeurt, bijvoorbeeld). Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je oude simkaart nog gewoon actief is. Waar merk je aan dat hij niet meer actief is? Herkent je toestel de simkaart opeens niet meer? Accepteert hij je pincode niet meer?

Ik hoor het graag van je!

@ Ray en Ron, dank voor het meedenken heren! Ben benieuwd wat het toestel aangeeft.

Groetjes,
Jihane

Reageer