.

Beantwoord

Waarom werkt mijn PUK-code niet?

  • 15 November 2018
  • 2 reacties
  • 194 Bekeken

Pukcode ingevoerd, maar hij doet niets
icon

Beste antwoord door RicoK 15 November 2018, 16:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Licht eens toe.
Waarom heb je de pukcode ingevoerd? Omdat je te veel onjuiste pincodes hebt ingevoerd en je telefoon vroeg om je pukcode? De telefoon doet niets. Heeft deze het wel gedaan? Ontvang je helemaal geen meldingen als 'u heeft te veel pin-/pukcodes ingevoerd' of uw 'code is (on)juist' of iets van een zelfde strekking? Waar heb je je pukcode gevonden?
Reputatie 7
Badge +10
Hi DMolen,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je PUK-code niet geaccepteerd wordt door je telefoon! Moest je 'm invoeren omdat je de pincode meermaals per ongeluk fout hebt ingevoerd? Je kunt je PUK-code (en je pincode!) terugvinden door in te loggen op Mijn Simyo. Je logt daar in en dan surf je naar Instellingen > Simkaart. Weet je zeker dat je de juiste PUK-code hebt ingevoerd?

Zo ja, wil je laten weten wat voor toestel je hebt? Sommige toestellen (zoals de Samsung Galaxy s4) reageren niet goed op achtcijferige PUK-codes zoals die van ons. In dat geval is het handig om je simkaart in een willekeurig ander toestel te stoppen en daarin de PUK-code in te voeren.

Laat je me weten of het zo lukt?

Groetjes,
Jihane

Reageer