.

Beantwoord

Waarom werkt mijn oude simkaart niet meer?

  • 29 January 2017
  • 3 reacties
  • 531 Bekeken

Heb een nieuwe simkaart aangevraagd i.v.m.een nieuwe telefoon. Ontvangen in telefoon gedaan pincode ingetoetst en helaas hij geeft op simyo aan geactiveerd maar hij doet dus niets ook niet in de telefoon van mijn vrouw simkaart van mijn vrouw doet het wel in mijn telefoon dus ligt volgens mij echt aan het kaartje (we hebben beide precies dezelfde telefoon).
Ik dacht ga ik Maandag even over bellen gebruik ik gewoon nog even mijn oude kaart en mijn oude telefoon, maar helaas die kaart doet het dus niet meer nu ben ik dus niet meer te bereiken terwijl ik een eigen bedrijf heb is dit een normale gang van zaken om gelijk de oude simkaart onbruikbaar te maken?ik heb op het forum gezocht maar kan niet zo gauw een zelfde vraag van iemand hier over vinden alleen dat heel veel mensen ook problemen hebben met een kaart die het niet doet
icon

Beste antwoord door Ray 29 January 2017, 21:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Het is vrij logisch dat de oude simkaart niet meer werkt zodra de vervangende simkaart word geactiveerd. Het heet dan ook vervangende simkaart :)

Voor nu is dat vrij ongemakkelijk, want niet bereikbaar. Weet niet wanneer de simkaart precies is geactiveerd maar soms zit er helaas wat vertraging is van een niet al te lange duur.
Hallo Ray bedankt voor je reactie had gisteravond kaartje er al in gedaan nu na jo u berichtje gelijk gekeken en ja hij doet het super Bedankt
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sjaako,

Welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat je tijdelijk onbereikbaar was.

Na het activeren van je vervangende simkaart, koppelen wij je 06-nummer en instellingen aan deze nieuwe kaart. Hiermee vervalt je oude simkaart.

Wanneer je nieuwe simkaart niet direct werkt, dan is het aan te raden je telefoon een keer uit en weer aan te zetten.

Goed om te lezen dat het inmiddels naar behoren werkt. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@Ray, bedankt voor je reactie!

Reageer