.

Beantwoord

Waarom werkt mijn nieuwe simkaart niet in mijn Nexus 5X?

  • 21 January 2016
  • 6 reacties
  • 1467 Bekeken

Hallo, ik heb een nieuwe telefoon de Nexus 5X, hier moet een nano simkaart in ,nieuwe simkaart aangevraagd.
Ook gekregen alleen de sinkaart wordt niet herkend in deze telefoon, de simkaart in een Samsung s5 geprobeerd
hetzelfde resultaat.
Contact gehad met Service van Simyo, volgens hun is de simkaart te dun, ze zouden een nieuwe afsturen wat ongeveer
twee dagen gaat duren, dus ik zit nu twee dagen geen telfoon niet bereik voor mijn werk in het ziekenhuis.
Zeer slechte zaak, gevraagd om de oude simkaart weer actief te maken, dit moesten ze bekijken of dit mogelijk, helaas nog steeds geen telfoon. Slechte servic van simyo, ben ik niet gewent van simyo.
Ik hoop dat er snel een oplossing komt.
icon

Beste antwoord door Caspar 22 January 2016, 11:51

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi,

Ik snap dat het frustrerend is echt waar.

Maar wanneer heb je de simkaart aan gevraagt?
Meestal zoals ik het hoor duurt het meestal 3 werkdagen bij simyo.

Dus waarschijnlijk ligt hij dan morgen in de bus als je hem de 19e had aangevraagt.

Ik hoor graag van je!

Mvg,

Simnlru
Reputatie 5
Badge +9
Hoi chantalschusser,

Wat vervelend dat de nano-simkaart niet werkt in je nieuwe toestel 😞. Je hebt inderdaad een dikkere simkaart nodig. Mijn collega heeft deze gister opgestuurd dus morgen zal je hem binnen moeten hebben.

De oude simkaart kunnen we helaas niet meer actief maken en koppelen aan jouw aansluiting, anders hadden we dit gedaan. Om je toch tegemoet te komen heb ik een klein deel van je abonnementskosten vergoed. Dit kan je terugvinden op je factuur van januari. Ben je blij met deze oplossing?

Groetjes, Caspar
Hallo, wat vreemd de oude simkaart werkt gewoon weer, helaas nog geen nieuwe simkaart ontvangen.
Verder heeft u het over een Dikker simkaart, ik heb de simkaart die niet werkte in de Nexus 5X geprobeerd
in mijn windows Phone hier wordt deze ook niet herkent, ze hebben dezelfde dikte.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi chantalschusser,

Gelukkig werkt je oude simkaart weer. De dikkere simkaart is onderweg. Kun je dinsdag laten weten of je 'm ontvangen hebt? Als je de stappen in de begeleidende brief volgt, kun je de simkaart gebruiken.

Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Estelle
Ik heb het een beetje gehad met Simyo, nieuwe simkaart gekregen wordt herkend door de Nexus, moeten activeren via de telefoon, is geactiveerd, mail gekregen met de pincode en pukcode.
Helaas pindakaas, verkeerde pin code, weer niet bereikbaar via de telefoon, wanneer doen jullie nu eens jullie werk te goed???????
ik heb weer 2 mails gekregen, een voor een nieuwe sim-kaart en 1 met de codes?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Chantalschusser,

Wat vervelend dat het nog steeds niet loopt hoe het zou moeten lopen 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je graag een oplossing krijgt voor dit probleem.

Via Mijn Simyo kun je zien welke simkaart er op dit moment geactiveerd is. Dit simkaartnummer komt namelijk overeen met het simkaartnummer op de achterkant van de kaart. Is dit nummer hetzelfde? Dan kun je de pin- en PUK-code ook van Mijn Simyo afhalen.

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met de 2 mails die je nu weer hebt gekregen. Heb je opnieuw een nieuwe simkaart besteld?

Groetjes,
Angela

Reageer