Beantwoord

Waarom werkt de pincode niet?

  • 6 september 2019
  • 2 reacties
  • 291 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Nieuwe telefoon, nieuwe nano simkaart, is geactiveerd zo te zien in "mijn instellingen", maar de pincode werkt niet. Oude simkaart werkt ook niet meer, kan dus helemaal niks meer.
icon

Beste antwoord door Friesian 6 september 2019, 11:52

Heb je op mijn simyo instellingen simkaart, de nieuwe pincode gecontroleerd?

Oude pinsim vervalt bij actief nieuwe vervangende sim.

Kom je niet verder, vindt je daar ook de pukcode om een nieuwe pin te gebruiken.
Bekijk originele reactie

2 reacties

Heb je op mijn simyo instellingen simkaart, de nieuwe pincode gecontroleerd?

Oude pinsim vervalt bij actief nieuwe vervangende sim.

Kom je niet verder, vindt je daar ook de pukcode om een nieuwe pin te gebruiken.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Bezzo,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat het niet werkt! Zoals Friesian voorstelt: heb je al op Mijn Simyo gekeken naar je instellingen? Als je inlogt en surft naar Instellingen > Simkaart, zie je daar je nieuwe pincode terug. Weet je ook zeker dat je de juiste simkaart in je mobiel hebt gestopt?

Als het niet werkt, wil je me dan in een privébericht laten weten wat de laatste twee cijfers van de pincode zijn die jij gebruikt? Ik kan voor je controleren of je de goede hebt.

Tot snel!

@ Friesian, dankjewel voor je hulp! :)

Groetjes,
Jihane

Reageer