.

Beantwoord

Waarom heb ik mijn simkaart nog steeds niet ontvangen?


hallo simyo medewerkers,

Ik heb dinsdag 24 maart een Nano simkaart bij jullie besteld en die zou binnen 3 werkdagen binnen moeten zijn. Want dat beloven jullie! Het is nu 29 maart en heb mijn simkaart nog steeds niet zien verschijnen. Ben nog al teleurgesteld in jullie omdat ik nu mijn nieuwe telefoon niet kan gebruiken! De bestelling van de sim was op 24 maart dus rond 13:00 s 'middags. Wanneer kan ik hem verwachten?

met vriendelijke en groeten van een tevreden klant, alleen dit is wat minder. Zorg dat jullie het kunnen veranderen zodat anderen er geen last van hebben.
icon

Beste antwoord door Ernst 30 March 2015, 15:02

Bekijk originele reactie

13 reacties

Ook wij hebben 2 simkaarten besteld, op dinsdag 24 maart. Hopelijk ontvangen we ze vandaag!
Dochter ook erg teleurgesteld omdat ze haar nieuwe telefoon niet kan gebruiken!
Ja ik wil ze vandaag ook wel zien verschijnen! We wachten af 😞
Reputatie 7
Badge +9
Het is mogelijk dat de simkaart naar een oud adres is gestuurd. Vaak wordt vergeten aan Simyo door te geven dat je verhuisd bent. Dat kan heel makkelijk op Mijn Simyo.
dat is niet aan de orde! Had ik anders wel doorgegeven..
Wij zijn niet verhuisd, dus daar kan het niet aan liggen. We wachten het af.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi margeet.mus en Ellen B, welkom op ons forum :)

Het kan helaas soms iets langer duren dat simkaarten op hun bestemming aankomen. Ik kan in jullie gegevens in elk geval zien dat ze verstuurd zijn.
Op maandag wordt er geen post bezorgd, maar kunnen jullie laten weten of ze morgen bij de post zitten?


Scotsman, dank je voor het meedenken!
Ernst,

ik zou laten weten of ik hem morgen binnen heb. De postbode komt hem toch gewoon brengen?
Hoop echt dat hij er morgen bij zit!

met vriendelijke groet en bedankt
Reputatie 3
Badge +7
Hoi margeet.mus,

Dat is heel fijn als je het ons hier even kan laten weten:D De postbode komt inderdaad de simkaart brengen.

Graag gedaan en dankjewel voor je geduld.:) Ellen B, kun jij ons ook op de hoogte houden?
Hallo,

Ik heb mijn nieuwe simkaart en die van mijn dochter vandaag ontvangen.
Hallo,

Ik heb hem net ontvangen!! Ben nu erg blij!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ellen B en magreet.mus,

Wat super om te horen dat jullie beide de simkaarten hebben ontvangen! Is het ook gelukt met activeren? 🙂

Groetjes, Tiury
Badge
Ik wacht ook al langer dan twee weken op mijn simkaart en er is al twee keer een nieuwe verstuurt. Waarom ":Kan het wat langer duren voordat die dingen hun besteming bereiken"?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Ryry,

Sean heeft net antwoord gegeven in de Topic die je zelf hebt aangemaakt. Zie deze link.

Groetjes, Angelica

Reageer