.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn simkaart niet activeren?

  • 13 December 2015
  • 3 reacties
  • 359 Bekeken

ik kan mijn simkaart niet activeren nadat ik een sim only abonnement heb besteld en een brief krijg om je nieuwe simkaart te activeren want ik krijg een foutmelding bij stap 3 en heb het al heel vaak geprobeerd en ook op de laptop en op de computer maar ik krijg steeds een foutmelding van he he hier gaat wat mis de pagina laadt niet ofzo error 2.1
icon

Beste antwoord door Estelle 14 December 2015, 09:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Mbeenackers,

Welkom op het Simyo forum!

Wat gek dat je jouw nieuwe simkaart niet kunt activeren:(. Ik zie alleen het telefoonnummer van jouw Prepaid aansluiting. Kun je mij het nieuwe (tijdelijke) telefoonnummer sturen in een privébericht? Ik zal dan meekijken waarom je de simkaart niet kunt activeren.

Ik wacht je berichtje even af 😃.

Groetjes,
Estelle
ook ik kan mijn vervangende nieuwe simkaart niet activeren. weekends word er bij simyo niet gewerkt en moet je als klant wachten op werkjdagen.... wordt er dan wel gewerkt.aan service ? foutmelding is 2.1:?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi stroppech,

Je hebt een topic aangemaakt met hetzelfde onderwerp. Het is overzichtelijker om alle reacties in één topic te houden. Klik hier om naar dat topic te gaan.

Groetjes,
Caspar

Reageer